inkaso

Otázka

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur#-2

Citát

Inkasný limit je potrebné zadať alebo zmeniť priamo v Telekom Centre, na Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456 alebo prostredníctvom online formulára Napíšte nám. V prípade, že zadáte alebo zmeníte inkasný limit v banke, oznámte jeho výšku aj Telekomu, pretože informácia o prekročení inkasného limitu je naviazaná na inkasný limit evidovaný v Telekome. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiroslavMax
      ako dlho mam cakat za zapojenie internetu po zaplateni faktury po vypnuti
    • Od jozsa0620
      Dobrý den!
      Potrebujem informácie, ako možem zaplatit fakturu s prevodom z učtu  z Českej republiky?
    • Od zjancovicova21
      Dobrý deň, 
      chcela by som nastaviť odosielanie faktúr elektronicky nie poštou.
      S pozdravom Jančovičová 
    • Od Mozza85
      Na ktoru mailovu adresu mam poslat ze som fakturu zaplatila,abi mi isiel internwt,zmeskala som a zablokovani je,ihned som zaplatila ale neviem si najst adresu,
      Ďakujem
    • Od sbario
      Dobry den prajem!
      moju adresu mate zle uvedenu na fakturach nakolko v kolonke adresat mate zle ovedenu adresu..pod tym v kolonke učastnik je už správne uvedená adresa
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je