inkaso

Otázka

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur#-2

Citát

Inkasný limit je potrebné zadať alebo zmeniť priamo v Telekom Centre, na Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456 alebo prostredníctvom online formulára Napíšte nám. V prípade, že zadáte alebo zmeníte inkasný limit v banke, oznámte jeho výšku aj Telekomu, pretože informácia o prekročení inkasného limitu je naviazaná na inkasný limit evidovaný v Telekome. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peterth
      Na faktúre sa mi občas objavia sumy za záhadne SMS do zahraničia (Zóna 2) ,, ale ja nič neposielam ,, ako je to možne  ??,, viacerý tu máju tento problém . Ako tomu predísť. ? PS používam aj WhatsApp - nesúvis to s tým ?? Pripadne aké aplikácie žeru SMS do 2 Zony ??  Peter Tham  thampete@gmail.com
    • Od hallimisi
      Dobry den bol som pobocke komárne dal som ziadost vyplatit zabezpeka a dostal som ze nemam vyplatenu siestnu faktura ale som to uz vyplatil.


    • Od dari2829
      Davam Vam vypoved od dnesniho dne tj.20.10.2020 Duvod zaplatena faktura drive na pobocke v D.Kubine. Dostal jsem POKUTU 3,00 EURO za  Uhradu pohladavky /8269316249/ úhrada Faktury č.7260XH03782/20 11,39 Faktura bola splatna 19.10.2020 Dklad vystaveny dne14.10.2020 CO TO MA ZNAMENATI.?!!!!!   SVE UCTY PLATI CESTNE A VCAS."ZADNA POHLADAVKA" Vypoved poslu taktez písemnľ Slov.poštou.
    • Od bvitek33
      Jednoduchá otázka, je to platba z VÚB Banky do VÚB Banky, s rovnakým Variabilným symbolom a Špecifickým symbolom, prečo to nie je pripísané na účet.

    • Od tomm999
      Dobrý deň. Vie mi niekto relevantný v TELEKOME vysvetliť, prečo sa v poslednej dobe stáva, že faktúry v papierovej forme jednoducho neprídu? Nikdy s tým problém nebol. No v poslednej dobe, konkrétne za mesiac máj, potom jún neprišla žiadna faktúra. Po telefonáte na Zákaznícku linku, mi bolo povedané, že faktúry evidujú ako odoslané. Potom, zrazu faktúry za mesiace júl, august prišli normálne. A teraz znova, faktúra za mesiac september už opäť neprišla. A nie, v tomto jednom konkrétnom prípade nemáme záujem o elektronickú formu faktúry. Doručuje faktúry Slovenská pošta? Či sú doručované niekým iným? Ďakujem za postrehy.
    • Od PoluchVladimir
      Chcel by som sa opýtať pánov výpalníkov z T COMu na akom základe vyrubujú pokutu za neodovzdaný router pri ukončení zmluvy.Mne totiž tá banda T comacka vyrúbila pokutu za 10 ročný router pokutu 60€.Podotýkam že ten router som používal tak maximálne rok a potom som si musel kúpiť nový pretože ten od nich bol na dve veci......
      Moja chyba že som ho niekde založil alebo vyhodil ale toto sa nedá inak nazvať ako špinavosť.Ruky preč od T com ruším aj poslednú vec čo som mal od nich a utekám čo najďalej od nich.Už nikdy viac.
       
      Krásny deň.