Otázka

  • 0

Dobrý deň, mam aktivovanú  elektronickú faktúru, ale neviem pozrieť podrobný  vypis hovorov. Posielajú mi kód, napíšem, ale keď mi ukáže dátumy, nie  sú aktívne, neviem nato kliknúť. Viem mi niekto poradiť prečo? ďakujem za odpovede. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Podrobný výpis hovor sa dal zobraziť po prihlásení sa na Môj Telekom - sekcia faktúry a podrobné výpisy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A čo sa ti nesprávne zobrazuje? Vieš poprípade poslať screenshot?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ukáže mi dátum, telefonné cislo, ale nie je aktívne. Screenshot neviem vám poslať, lebo zmazali , že mám tam osobné údaje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je telefónne číslo vedené na Vás, resp. ste na portáli pri tomto číslo ako aktívny správca? Podrobné výpisy sú dostupné len majiteľovi služieb, ktorý má číslo priradené pod rodným číslom. 

Ak ste aktívny správca, napíšte požiadavku na preverenie cez kontaktný formulár http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar