Nefunguje mi internet v mobile

Otázka

  • 0

Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

Ďakujem za radu, zavolal som im a zistilo sa, že chyba je na ich strane. Do pár minút mi prišla SMS, že už je to aktivované a stačí reštartovať mobil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mokuscica
      Dobrý deň. Po prenose čísla do Telekomu sa nedá dovolať na číslo. Z čísla sa dá volať v pohode. Sms-ky prídu ale odoslať ich už sa nedá. Dáta fungujú v pohode.
      Ide o paušál T ideál 21
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od Eva_Nagy
      ako vybavim eSim zo zahranicia, ked mi nefunguje nanoSim
    • Od jozefmatusovic
      Je možné získať twin sim kartu k predplatenke?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?