Nefunguje mi internet v mobile

Otázka

  • 0

Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

Ďakujem za radu, zavolal som im a zistilo sa, že chyba je na ich strane. Do pár minút mi prišla SMS, že už je to aktivované a stačí reštartovať mobil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Marcel
      Ahojte,
      dnes bol oficiálne predstavený vlajkový Xiaomi Mi 11 Global, uvažujete o zaradení do ponuky???
      https://www.sector.sk/novinka/253457/xiaomi-mi-11-mobil-bol-ohlaseny-pre-zapad-bude-stat-749-eur.htm
      https://youtu.be/gtWVWjVdUXc

    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť?