Nefunguje mi internet v mobile

Otázka

  • 0

Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

Ďakujem za radu, zavolal som im a zistilo sa, že chyba je na ich strane. Do pár minút mi prišla SMS, že už je to aktivované a stačí reštartovať mobil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Brodykus
      Dobry den ak som si zalozil do mobilu kartku  skor ako ste mi preniesli cislo tak to nevadi?  Dakujem
    • Od hanka-62
      Dobrý deň.
      Mám záujem o predĺženie paušálu a k tomu by som si chcela objednať aj fitnes náramok  Xiaomi Mi Band 5.
      Chcem sa opýtať,či je v tých hodinkách české,alebo slovenské ovládanie (menu).
      Na nete som sa dočítala,že upgrade mal byť v auguste a mala by tam byť aj čeština,slovenčina.
      Anna Barčáková
    • Od killi152
      Mam telefon Samsung Galaxy a50 dual sim.ked niekomu volam (prevazne zo sim1) prestane po par sekundach pocut druhu stranu aj ked ma druha strana stale pocuje.ked hovor ukoncim a chcem zavolat znova napise nepodatilo sa pripojit.ked skusim zavolat z druhej karty, to iste. zapnem rezim V lietadle nasledne ho vypnem a vsetko funguje normalne. Je jedno ci ma protistrana telekom alebo nejakeho ineho operatora.hladat chybu v telefone alebo v sim karte?
    • Od reznisek
      Dobrý deň, chcel som sa opýtať či plánujete zaradiť do ponuky telefón Sony Xperia 5 ii 
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od Strko
      Zdravim. Chcel by som  výpis hovorov za mesiac september. Ako postupovať?
    • Od Gajdy40
      Dobry den,
      Už pred viacerými dňami som si všimol že zmizli z ponuky telefóny xiaomi mi 10 a aj jeho lite verzia.Budú ešte v ponuke?
      Ďakujem za odpoveď.