Nefunguje mi internet v mobile

Otázka

  • 0

Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Budeš mat len niečo zle nastavené a technická podpora 0800 123 777 je k dispozícii aj cez víkend. Skús zavolať najskôr tam a opýtaj sa na problém. 

Ďakujem za radu, zavolal som im a zistilo sa, že chyba je na ich strane. Do pár minút mi prišla SMS, že už je to aktivované a stačí reštartovať mobil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lusitka4
      Dobrý deň, rada by som sa informovala moja karta s číslom 0910 507 079 prestala fungovať. Viem ju znova nejako aktivovať ,alebo aký je postup? Ďakujem za odpoveď. S pozdravom Valeckova
    • Od mailand
      Dobrý deň.
      Mám dve sim karty (Twin).
      Mám Tablet s podporou sim karty.Môžem jednu v ňom použiť?Ako tú kartu  v tablete aktivujem? Môžete mi v tom prosím poradiť?
      Mám tablet - Lenovo Tab2 A10-70L
      Môj email:  mbarry63@aminet.sk
      Milan Barčák
    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.  
    • Od Kinderko16
      Mozem sa opytat kedy mam nárok na novy telefón dakujem pekne