Nová zmluva, nefunguje VPN

Otázka

  • 0

Dobrý deň!

Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.

Ako by sa to dalo vyriešiť?

Ďakujem za odpoveď!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

  • 2

v piatok som tam volal,Peter dobre píše,treba zdôrazniť,že máte záujem o prepnutie dynamickej adresy z NEverejnej na verejnú nie na statickú.
Dá sa to aktivovať aj v profile v môj telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Nie ste sama.. My bojujeme uz týždeň.  Internet L na optike.

Už sme im vratili aj router a používame  vlastný.

Dnešné vyjadrenie z tech. podpory: nemáme vedomosť že by sme nejake porty blokovali, ale dame na prešetrenie.

Sranda je, že cez LTE od telekomu VPN ide:)

Blokuju, alebo nevedia ako to maju ponastavovane... Ešteže mam  aktivne aj pôvodne pripojenie /optika od orange/

Písal som aj na techgroup@telekom.sk zatial bez odozvy..

Des..

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Editoval/-a tyler91

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odkial ste? či to na hodou nie je lokalny problem. My to mame v NR.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ozvali sa aj z techgroup:

dovod nefunkcnosti VPN, P2P,  a pod... je v objednavke zadanej predajcom.

Predajca Vam do nej zadefinoval parameter "Neverejná dynamická IPv4 adresa". Preto Vam komunikacie cez dane protokoly/porty nejdu.

 

Poziadajte predajcov:

1/ Telefonicky na 0800 123 456 v pracovnych dnoch od 8:00 do 21:00 hod.

2/ Osobne na predajni Telekom Centrum

3/ Mailom na marketing@telekom.sk

o aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

 

Z nasej pozicie poruchovej sluzby Vam viac nedokazeme pomoct. Objednavky nezadavame a vzhladom na zadanu objednaku sa nejedna o technicky problem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Hlavne ze vyvolavam na technicku podporu ako blbec, čo to tam maju za ludí,

ked toto nevedia...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Dúfam, že na callcentre vedia, že niečo také existuje a nebudú vnucovať statickú adresu za poplatok.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Dúfam, že na callcentre vedia, že niečo také existuje a nebudú vnucovať statickú adresu za poplatok.

ehm.... neviem... čítal si čo citoval proficomp od supportu? 

https://forum.telekom.sk/topic/21786-nova-zmluva-nefunguje-vpn/?do=findComment&comment=59731

alebo len odignoroval? 

aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem! Ano,  môže aj Môj Telekom.

Screenshot_20200802_123904.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne uz druhykrat zle poslali zmluvu... nechcem tu neverejnu dynamicku adresu... a aj tak mi druhykrat tak poslali... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Elektronická komunikácia je super, vec =aktivované a podpísané online za pár minút ,super 👌 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

asi to budeme tiež riešiť.. lebo operátori na zákazníckej tvrdia že to má technické oddelenie riešiť.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ehm.... neviem... čítal si čo citoval proficomp od supportu?

alebo len odignoroval?

Presne, ako píše mattyrv, sa aj mne už stalo, že na zákazníckej linke tvrdili niečo iné, ako tech support. Inak tiež doporučujem Môj telekom, škoda, že sa stále nedá online spraviť úplne všetko.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ozvali sa aj z techgroup:

dovod nefunkcnosti VPN, P2P,  a pod... je v objednavke zadanej predajcom.

 

Predajca Vam do nej zadefinoval parameter "Neverejná dynamická IPv4 adresa". Preto Vam komunikacie cez dane protokoly/porty nejdu.

 

 

 

Poziadajte predajcov:

 

1/ Telefonicky na 0800 123 456 v pracovnych dnoch od 8:00 do 21:00 hod.

 

2/ Osobne na predajni Telekom Centrum

 

3/ Mailom na marketing@telekom.sk

 

o aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

 

 

 

Z nasej pozicie poruchovej sluzby Vam viac nedokazeme pomoct. Objednavky nezadavame a vzhladom na zadanu objednaku sa nejedna o technicky problem.

 

 

Tiez potrebujem verejnu IP kvoli sluzbam, ktore mi bezia na serveroch. Ak by som len tak z nicoho nic dostal neverejnu, tak by som sa asi dost cudoval (urcite by som bol hodne nahnevany, lebo velmi casto pracujem cez vpn a ak by to nefungovalo bol by som v ****)

Mne uplne staci dynamicka IPv4, ale samozrejme musi byt verejna. Pokial neodpojim modem od linky a ani pracovnici telekomu z ich strany (DSLAM a pod) nebudu nic odpajat, tak IP budem mat hodne dlho tu isty. Aj tak pouzivam DNS, takze raz za cas mi zmena IP adresy nevadi a skript neustale overuje ci sa IP zmenila (ak sa zmeni, tak aj na DNS servery sa automaticky "A" zaznam prepise.

Nikde vsak nevidim v https://www.telekom.sk/web/mojtelekom aby sa dala nastavit verejna dynamicka. Co sa tyka verejnej statickej, tak ta je za poplatok 3.94€/mes

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?
    • Od Kopino
      Zdravím vás, zakúpil som Stream službu, služba mi nemala čerpať dáta za sledovanie videí na YouTube. Sledoval som videa na spomínanej aplikácií, zjedlo mi to všetky moje dáta. 
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!