Nová zmluva, nefunguje VPN

Otázka

  • 0

Dobrý deň!

Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.

Ako by sa to dalo vyriešiť?

Ďakujem za odpoveď!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

  • 2

v piatok som tam volal,Peter dobre píše,treba zdôrazniť,že máte záujem o prepnutie dynamickej adresy z NEverejnej na verejnú nie na statickú.
Dá sa to aktivovať aj v profile v môj telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Nie ste sama.. My bojujeme uz týždeň.  Internet L na optike.

Už sme im vratili aj router a používame  vlastný.

Dnešné vyjadrenie z tech. podpory: nemáme vedomosť že by sme nejake porty blokovali, ale dame na prešetrenie.

Sranda je, že cez LTE od telekomu VPN ide:)

Blokuju, alebo nevedia ako to maju ponastavovane... Ešteže mam  aktivne aj pôvodne pripojenie /optika od orange/

Písal som aj na techgroup@telekom.sk zatial bez odozvy..

Des..

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Editoval/-a tyler91

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odkial ste? či to na hodou nie je lokalny problem. My to mame v NR.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ozvali sa aj z techgroup:

dovod nefunkcnosti VPN, P2P,  a pod... je v objednavke zadanej predajcom.

Predajca Vam do nej zadefinoval parameter "Neverejná dynamická IPv4 adresa". Preto Vam komunikacie cez dane protokoly/porty nejdu.

 

Poziadajte predajcov:

1/ Telefonicky na 0800 123 456 v pracovnych dnoch od 8:00 do 21:00 hod.

2/ Osobne na predajni Telekom Centrum

3/ Mailom na marketing@telekom.sk

o aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

 

Z nasej pozicie poruchovej sluzby Vam viac nedokazeme pomoct. Objednavky nezadavame a vzhladom na zadanu objednaku sa nejedna o technicky problem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Hlavne ze vyvolavam na technicku podporu ako blbec, čo to tam maju za ludí,

ked toto nevedia...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Predvčerom som to riešil,Telekom od konca júna defaultne aktivuje pri zriadení/predĺžení zmluvy NEverejnú dynamickú IPv4 adresu.Je potrebné požiadať  na 0800 123 456 o bezplatnú aktiváciu VEREJNEJ dynamickej IPv4 adresy

Dúfam, že na callcentre vedia, že niečo také existuje a nebudú vnucovať statickú adresu za poplatok.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Dúfam, že na callcentre vedia, že niečo také existuje a nebudú vnucovať statickú adresu za poplatok.

ehm.... neviem... čítal si čo citoval proficomp od supportu? 

https://forum.telekom.sk/topic/21786-nova-zmluva-nefunguje-vpn/?do=findComment&comment=59731

alebo len odignoroval? 

aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem! Ano,  môže aj Môj Telekom.

Screenshot_20200802_123904.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne uz druhykrat zle poslali zmluvu... nechcem tu neverejnu dynamicku adresu... a aj tak mi druhykrat tak poslali... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Elektronická komunikácia je super, vec =aktivované a podpísané online za pár minút ,super 👌 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

asi to budeme tiež riešiť.. lebo operátori na zákazníckej tvrdia že to má technické oddelenie riešiť.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ehm.... neviem... čítal si čo citoval proficomp od supportu?

alebo len odignoroval?

Presne, ako píše mattyrv, sa aj mne už stalo, že na zákazníckej linke tvrdili niečo iné, ako tech support. Inak tiež doporučujem Môj telekom, škoda, že sa stále nedá online spraviť úplne všetko.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ozvali sa aj z techgroup:

dovod nefunkcnosti VPN, P2P,  a pod... je v objednavke zadanej predajcom.

 

Predajca Vam do nej zadefinoval parameter "Neverejná dynamická IPv4 adresa". Preto Vam komunikacie cez dane protokoly/porty nejdu.

 

 

 

Poziadajte predajcov:

 

1/ Telefonicky na 0800 123 456 v pracovnych dnoch od 8:00 do 21:00 hod.

 

2/ Osobne na predajni Telekom Centrum

 

3/ Mailom na marketing@telekom.sk

 

o aktivaciu parametru "Verejná dynamická IPv4 adresa" - zadarmo alebo "Statická IPv4 adresa" - platena sluzba.

 

 

 

Z nasej pozicie poruchovej sluzby Vam viac nedokazeme pomoct. Objednavky nezadavame a vzhladom na zadanu objednaku sa nejedna o technicky problem.

 

 

Tiez potrebujem verejnu IP kvoli sluzbam, ktore mi bezia na serveroch. Ak by som len tak z nicoho nic dostal neverejnu, tak by som sa asi dost cudoval (urcite by som bol hodne nahnevany, lebo velmi casto pracujem cez vpn a ak by to nefungovalo bol by som v ****)

Mne uplne staci dynamicka IPv4, ale samozrejme musi byt verejna. Pokial neodpojim modem od linky a ani pracovnici telekomu z ich strany (DSLAM a pod) nebudu nic odpajat, tak IP budem mat hodne dlho tu isty. Aj tak pouzivam DNS, takze raz za cas mi zmena IP adresy nevadi a skript neustale overuje ci sa IP zmenila (ak sa zmeni, tak aj na DNS servery sa automaticky "A" zaznam prepise.

Nikde vsak nevidim v https://www.telekom.sk/web/mojtelekom aby sa dala nastavit verejna dynamicka. Co sa tyka verejnej statickej, tak ta je za poplatok 3.94€/mes

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Wolfik
      Zdravím asi pred 2 týždňami som požiadal o prenos čísla do Telekomu a stále nič. Čo s tým ? Ďakujem za odpovede .
    • Od JaVoloda
      Dobry den,
      Mam problemy s pripojenim Huawei EchoLive HG8145V5 v Bridge mode na ASUS RT-AC68U, vie mi niekto prosim poradit ako to nastavit?
      Na HG8145 svietia LED: POWER, PON, LAN1, WAN
      Na RT AC68U svietia WAN, WIFI 2.4 a 5G, 
      Po spusteni Quick Internet Setup PPPoE (na ASUS) sa priebeh nastavovania zasekol po zadani nazvu a hesla zaslaneho SMS  Telekomom. Vysledok maunalnej instalacie je Internet Status: Disconected
      Dakujem

    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od stevo.buhla
      pri paušali L nemam data navyše aj ked som v Magente