Otázka

  • 0

Zdravim sme uz druhy den bez signalu☹☹☹

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @palugamartin,

ak máš otázku, ktorú chceš riešiť na fóre, prosím, skús ju položiť jasnejšie :) Na fóre sa snažia pomáhať zákazníci zákazníkom. 

Ak potrebuješ riešiť konkrétny problém, slúži na to náš formulár, na základe ktorého Ťa bude kontaktovať príslušný pracovník Telekomu. Formulár nájdeš tu https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ 

Prajem veľa šťastia s vyriešením 

príjemný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravim sme uz druhy den bez signalu☹☹☹

asi vypadla BTS-ka kontaktuj ludi z technickeho oddelenia vid formular vyssie od @Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Juraj0506
      Doplňte si mapu pokrytia signálom Telekom. Pred pár dňami ste pokryli lokalitu Detrík ( okres Vranov nad Topľou) je to blízko rekreačnej oblasti Domaša. Už sa dá konečne zavolať z chaty. Ide o pokrytie signálom 2G ( EDGE). Je to veľký pokrok,lebo sa dá,aspoň zavolať. To je podstatné 👍. Ste prvý operátor,ktorý pokryl túto  chatarskú oblasť signálom  a to sa cení.👍