Otázka

• 0

Zdravím, od včera (25.7.) poobedia máme problém s internetom. Vôbec nemá signál alebo ako to nazvať, čiže sme viac menej bez internetu. Vypnutie / zapnutie nepomáha ani reset routera. Vie niekto poradiť, čo s tým, ako to riešiť? Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

• 0

Zdravím, od včera (25.7.) poobedia máme problém s internetom. Vôbec nemá signál alebo ako to nazvať, čiže sme viac menej bez internetu. Vypnutie / zapnutie nepomáha ani reset routera. Vie niekto poradiť, čo s tým, ako to riešiť? Ďakujem 

Este prekontrolovat kable celkovo a v konektoroch

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

• Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.
    • Od ZuzanaPV
      Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
    • Od Kexotv
      Mám optický router hg8145v5 a mám zakúpený L  plán (250 Mbit). Router mám na prízemí a PC mám na druhom poschodí kde mám len rýchlosť 5-25mbit cez wifi adaptér. Je problém v routery alebo niečo iné? 
    • Od jurajiski921