Vypadok optik internetu a nesplnene sluby

Otázka

  • 0

Dobry den, riesim vypadok internetu, ktory je aj potvrdeny z vasej strany, ale mobilny internet zdarma sa nejak nekona, aj ked ste mi pisali ze posielate SMS s kuponom.

Opat raz nedoriesena slubovana supersluzba od Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobry den, riesim vypadok internetu, ktory je aj potvrdeny z vasej strany, ale mobilny internet zdarma sa nejak nekona, aj ked ste mi pisali ze posielate SMS s kuponom.

Opat raz nedoriesena slubovana supersluzba od Telekomu.

vzdy sa na to radsej pytaj, lebo nie kazdy ti automaticky posle SMS s kodmi na aktivaciu mobilnych dat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri nahlásení problému sa školený operátor zvyčajne na technickej podpore opýta, na aké číslo má zaslať 2 kupóny platné 2x24 hodín. Nič nepokazíš, keď sa pripomenieš. Kupón potom môžeš využiť na akomkoľvek čísle, ktorým chceš zriadiť dočasný hot-spot.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vas skoleny operator umela Anča? :D Nic sa ma nepytala. Napisala posielam kupony a nic sa nestalo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A doprosovat sa a dovolavat na vecne nedostupnu infolinku, to radsej budem dva dni bez netu a po skonceni viazanosti to mozno skusim s inym operatorom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

A doprosovat sa a dovolavat na vecne nedostupnu infolinku, to radsej budem dva dni bez netu a po skonceni viazanosti to mozno skusim s inym operatorom.

rob ako chces ale potom sa zbytocne stazujes

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A doprosovat sa a dovolavat na vecne nedostupnu infolinku, to radsej budem dva dni bez netu a po skonceni viazanosti to mozno skusim s inym operatorom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @marekhreus

@filipec12 a @Marcel sú naši TOP prispievatelia a ich rady sú na mieste, častokrát píšu vlastnú skúsenosť. Budeme radi, ak sa podľa nich budeš riadiť a dáš nám vedieť, ako si vďaka im získal svoje odškodnenie. 

Prajem Ti príjemný deň :)

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto napise administrator Telekom fora? Ja vam mam dat vediet ako som ziskal odskodnenie? Vy ste tu ozaj neni komplet :P

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Toto napise administrator Telekom fora? Ja vam mam dat vediet ako som ziskal odskodnenie? Vy ste tu ozaj neni komplet :P

pozri sa .. je to na tebe ci sem napises ako si pochodil, ci sa ti tvoj problem podaril vyriesit alebo nie, ja o to ani nestojim, napisal som ti co ma prve napadlo, ak o rady nestojis sorry ale inak ti pomoct neviem a ked chces byt stale negativny a defenzivny tak bud ale odmna uz radu nedostanes nechcem si kazit den :)

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

pozri sa .. je to na tebe ci sem napises ako si pochodil, ci sa ti tvoj problem podaril vyriesit alebo nie, ja o to ani nestojim, napisal som ti co ma prve napadlo, ak o rady nestojis sorry ale inak ti pomoct neviem a ked chces byt stale negativny a defenzivny tak bud ale odmna uz radu nedostanes nechcem si kazit den :)

 

Ja som myslel ze Telekom forum vedie niekto z Telekomu a odpovedaju tu na otazky zakaznikov. Ze to tu riesia zakaznici so zakaznikmi by ma nenapadlo. To tu je len bezvyznamny mur narekov :D Pekny den vsetkym ;) Dik filipec a v pohode palec hore.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ja som myslel ze Telekom forum vedie niekto z Telekomu a odpovedaju tu na otazky zakaznikov. Ze to tu riesia zakaznici so zakaznikmi by ma nenapadlo. To tu je len bezvyznamny mur narekov :D Pekny den vsetkym ;) Dik filipec a v pohode palec hore.

toto je verejné fórum.  kde komunikujú klienti telekomu s klientami. toto nie je kontakt kde komunikuješ s telekomom. 

je len v správe telekomu a sú tu celkovo 3ja správcovia, ktorí viac menej dozerajú na dodzžiavanie pravidiel a slušného správania.  to je to čo tu majú na starosti.

 

to že automat telekomu je CELÉ ZLE tu VŠETCI dobre vieme. 

pokiaľ chceš kontaktovať priamo telekom je viacero možných spôsobov. ale toto nie je jedna z nich. 

 

Screenshot_4.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je tu viacero sposobov ako sa "doprosit" svojho. 0800 123 456 alebo 0800 123 777, osobne sa mi este nestalo aby som sa nedovolal... Dalej mas na webe live chat. Popripade kontaktny formular: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Ak, ako pises budes radsej dva dni bez netu, tak pocas tych dvoch dni mozes behnut aj na pobocku a vybavit to hned. BTW: prechod na ineho operatora, nech sa paci ale 98% z nich pouziva prenajate zariadenia od Telekomu :D

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Opravene do cca. 8 hodin, nakoniec asi susedom z bytovky pracujuceho pre T-kom.

Ide to aj bez doprosovania ;)

Uz len tu Ancu doladit a hadam to bude aj aOK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a kde bol problem ? Ze to "asi" sused opravil nas tesi, ale zaujma nas dovod vypadku

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mna by skor zaujimalo, preco ten nahradny internet mozem aplikovat len a len pre nejaky pausal telekomu? Nemam ziaden pausal telekomu, preco si nemozem kupit easy kartu a pouzit to tam?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mna by skor zaujimalo, preco ten nahradny internet mozem aplikovat len a len pre nejaky pausal telekomu? Nemam ziaden pausal telekomu, preco si nemozem kupit easy kartu a pouzit to tam?

lebo marketingové oddelenie telekomu npti zákazníkov aby mali čo najviac možných služieb v telekome. to je politika telekomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

lebo marketingové oddelenie telekomu npti zákazníkov aby mali čo najviac možných služieb v telekome. to je politika telekomu. 

a presne tato obchodna politika ma 3x na niekolko dni pripravila o internet len preto ze so  mal orange ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar