ako sa dostanem k prvej faktúre

Otázka

  • 0

Zdravim,

mám zriadené od Telekomu opttické pripojenie na Net L a TV M od  17.7.2020. V  zmluve mám  uvedené že " Spôsob  fakturácie (spoločný pre všetky Služby v Balíku)

- Elektronická faktúra vo formáte PDF (EF PDF) sprístupnená na internetovej stránke Podniku *

* Účastník potvrdzuje/udeľuje súhlas na poskytovanie faktúry v elektronickej forme, ktorá bude sprístupnená na Internetovej stránke Podniku. Podnik nezodpovedá za škody spôsobené Účastníkovi prístupom neoprávnených osôb k údajom na elektronickej faktúre vo formáte PDF.

Neviem kedy a kde sa k faktúre dostanem? na súkromny email mi zrejme nepríde poštou tiež nie? volala som na Info Linku, Tam žiadali odo mňa Kod pripojenia či zákazníka, no v Zmluve o pripojení nič také uvedené nie je, Okrem osobných údajov, a predošlé faktúry nemám ešte žiadne Má to byť prvá......

teraz neviem čo s tým......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @marianna92

faktúra sa vygeneruje budúci mesiac, prosím počkaj na jej doručenie. 

Medzitým môžeš požiadať o aktiváciu Dohody o elektronickej komunikácií https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia , po vrátení podpísaných zmlúv ti bude zaslaná pozvánka na email. Kliknutím na link v emaily sa stačí prihlásiť týmto účtom, ktorým sa prihlasuješ aj tu na fórum.

Máš uvedené pri položke na zmluve E-mail pre doručovanie EF PDF aj tvoj email ? Ak nie, bude ti faktúra doručená poštou. Po aktivácií Dohody o elektronickej komunikácií si budeš môcť elektronickú faktúru aktivovať cez portál. 

@T-Lubos

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúra Ti príde poštou, pokiaľ si vyslovene nežiadala o zasielanie na mail, ale to by si v zmluve mala mať uvedené.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v zmluve mám vyslovene vyznačené......toto........citujem označenú túto možnonsť:

" Spôsob  fakturácie (spoločný pre všetky Služby v Balíku)

- Elektronická faktúra vo formáte PDF (EF PDF) sprístupnená na internetovej stránke Podniku *

v zmluve mám uvedenú aj  svoju emailovú adresu, no na tú mi neprišlo nič......? koľko dní asi treba čakať.....nevieš mi povedať...?

ďakujem veľmi pekne.....

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Záleží od toho aké máš zúčtovacie obdobie, mne faktúra chodí cca do 5 dní po ukončení obdobia, ja mám klasické od 1. do 31 a faktúra príde o 4 -5 dní. Ale na mobile som mala iné od 15 do 14 dňa v mesiaci a tak faktúra prišla do 20 najneskôr. Ak Ti služby boli zapojené 17.7 tak prvú faktúru zrejme dostaneš až okolo 20.8., ale je to len môj predpoklad. Na zmluve hore nemáš uvedený kód zákazníka - účastníka? podľa tohto kódu by Ti to presne zistili na infolinke, alebo na chate.

Na tomto linku nájdeš viac informácii o faktúrach: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury

https://www.youtube.com/watch?v=Y2MB06OkaSc#action=share

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zrejme teda nepríde tento mesiac teda v Júli, no až v Auguste 

.........NIE na zmluve okrem osobných údajov adresy a pod žiadne ID kod účastníka moje nie je , preto mi na INFO linke nevedeli povedať......Imám BA kod predajdu a ID ZMLUVY  no povedala, že to nie....tak neviem.....? Ďakujem pozriem link....

▪ Zúčtovacie obdobie a frekvencia fakturácie (spoločné pre všetky Služby v Balíku)

Zúčtovacie obdobie je jednomesačné. Trvanie zúčtovacieho obdobia je od prvého do posledného dňa kalendárneho mesiaca. Prípadnú zmenu trvania zúčtovacieho obdobia Podnik oznámi Účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred. jednomesačná fakturácia  /dátumm do akého to je tam nevidím vypísaný/

ďakujem veľmi pekne.....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @marianna92

skús si pozrieť aj nasledovné linky, mali by Ti povedať viac :)

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura

https://forum.telekom.sk/topic/19738-kod-adresata/?_ga=2.5455354.811757886.1595228494-1136020232.1586269652

Daj nám prosím vedieť, ktorá z odpovedí pod Tvojou otázkou Ti pomohla najviac. 

Prajem Ti príjemný deň aj víkend :)

Lucka 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

marcel.......Link mi píše že je určených iba pre IČO zákazníkov.......čo ja nie som.......no aj tak ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj Lucka,

prvý link.....tam mi nič neukáže lebo žiadne faktúry mi tam neeviduje tak neviem či je tam možné niečo nastavovať.....Info čo som do tejto diskusie písala sú Iba zo ZMLUVY o poskytovaní služby......

druhý link......NA INFO LINKE mi povedali že rodné číslo im nepomôže potrebujú ID adresáta.....faktúru nemám žiadnu tam si ho nemám ako pozrieť....JEDINE osobne na pobočke zrejme......?

služba je ZRIADENA od 17. júla 2020, možno je skoro to riešiť, ak faktúra následne príde až koncom Augusta 2020?

zatiaľ ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar