Nestabilita internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, od 20.07.2020 / pondelka / zaznamenávam neskutočné lagy vo Vašej sieti. Mám zakúpený program vdsl 40/4, do teraz to išlo v poriadku. Až teraz ako ste mali tu Vašu bomba korona akciu sa to pekne d...o, internet po 19:30 každý deň laguje ako na hojdačke od 12 mb do 36 a ping od 60 - do 85. Je to katastrofa,,, tak nad tým uvažujem, že aj ja Vám budem tak platiť. Ste najhorší operátor, už sa neviem dočkať keď nabehne 5G, hneď Vás zruším. Takže mám otázku je možnosť sa dovolať na nejakého ŽIVÉHO operátora a nie na Váš stupidný automat, aby sa problém riešil? Lebo odpovede technika, že u nás je všetko v poriadku a odrazu všetko po návšteve technika ide ma už nezaujíma. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň, od 20.07.2020 / pondelka / zaznamenávam neskutočné lagy vo Vašej sieti. Mám zakúpený program vdsl 40/4, do teraz to išlo v poriadku. Až teraz ako ste mali tu Vašu bomba korona akciu sa to pekne d...o, internet po 19:30 každý deň laguje ako na hojdačke od 12 mb do 36 a ping od 60 - do 85. Je to katastrofa,,, tak nad tým uvažujem, že aj ja Vám budem tak platiť. Ste najhorší operátor, už sa neviem dočkať keď nabehne 5G, hneď Vás zruším. Takže mám otázku je možnosť sa dovolať na nejakého ŽIVÉHO operátora a nie na Váš stupidný automat, aby sa problém riešil? Lebo odpovede technika, že u nás je všetko v poriadku a odrazu všetko po návšteve technika ide ma už nezaujíma. 

Ahoj, problemy s internetom - DSL pripojenim maju v sucasnej dobe viaceri. Moze to byt sposobene tym ze infrastruktura telefonnej siete po ktorej technologia ide jednoducho nestiha. Tie medene kable idu uz teraz na doraz. Ak mas problemy s pingom alebo so stabilitou tak jedine riesit cez technicku linku. Ak budes hovorit s clovekom od nich povedz mu nech ti skusi na dialku resetnut port, ak nepomoze tak jedine vyjazd technika..ten ta moze skusit prehodit na iny par a vymenit ti pripojku z ulice resp. novy kabel od stlpa k tebe domov...Ak mas moznost vyskusat iny router od niekoho skus... kazdy router na DSL je iny ..niektory lepsie drzi linku iny zas horsie... mozes sem dat parametre linky pozrieme sa ake tam mas rezervy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kto je pri ustredni moze byt spokojny a ten kto nie tak ma smolu v zavislosti od stavu kabla

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

niekto tu niekde aj písal, že všetko čo telekom (teda tí čo rozhodujú a dirigujú) robí v poslednej dobe, je len nasieranie zákazníkov..... 
a je to hold svätá pravda. 

v poslednej dob e nabehol automat na linkách no príšerné,
táto akcia zrýchľujeme, potešili optiku M,L,XL. tých čo majú GIGA, prípadne XL VDSL alebo ADSL sú naštvaní že platia rovnako ako nižšie varianty no napriek tomu dostávajú rovnako. a všetko mimo optiky je ešte naštvané na to, že internet je odvtedy úplne nestabilný, tak načo majú platiť vôbec. 

nové paušály sú samostatná kategória sama o sebe..... 

1Tb dát..... čo bolo..... potešili tak akurát teeenagerov a naštvali všetkých čo si platia internet vzduchom , že oni nedostali nič a ešte naopak im tým brutálne spomalili internet.....  všetko ostatné, to bralo neutrálne no tak mám mám, nemám nemám, lebo v drvivej wäčšine majú wifi po ruke... 
a môžeme pokračovať..... 
hold áno, tí čo sú teraz tam hore by mali dostať padáka, lebo telekom nemá práve hviezdnu reputáciu no takto ho vedú rovno ku krachu.... 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

kauza Happy S .... to ma len napadlo hneď ako som dopísal a už sa nedalo upraviť....

je toho fakt veľa čo sa im "vydarilo"  v poslednej dobe. 

mi to pripadá ako môj otec, už zdegenerovaný  z  30 rokov robenia riaditeľov firiem, všetko by len dirigoval všetkým všetko plánoval bez ohľadu na to  či im to vyhovbuje či nie, bez ohľadu na dôsledky, bez rozmýšľania, proste on to chce takto a takto to má byť. bodka.... protinávrhy nula bodov...  

no a tak.... 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To vsetko su a boli len akcie, nebral by som to zatial tak tragicky. Zrychlovanie by malo vratit na povodne rychlosti do konca buduceho tyzdna.

Vsetko mimo optiky ide uz prakticky na limite a Telekom to teraz velmi dobre zistil, ak este nevedel. Snad si z toho nieco zoberie.

Pausaly su prazvlastny mix, nieco dobre, nieco zle,  Ja som presiel na jeden z novych, mam 1GB dat navyse a platim 50centov viac.

Osobne mam internet vzduchom a s tym 1TB datami sa ma to prakticky nastastie nedotklo, ale v husto obyvanom uzemi to urcite mohol byt problem.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no zhoda náhod u teba, len vravím, síce sú to akcie ale áno, suma sumárum je viac ľudí n to naštvaných ako tých potešených. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Poslednou dobou mám problém s pripojením na konkrétne weby. Napr. amazon.com sa načíta normálnou rýchlosťou, ale amazon.co.uk alebo amazon.de sú úplne spomalené, hlavná stránka sa načítava vyše pol minúty. Aj ďalšie weby, ktoré majú dáta niekde vo verejnom cloude (z tých bežnejších napr. Lidl), sú tiež veľmi spomalené.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Poslednou dobou mám problém s pripojením na konkrétne weby. Napr. amazon.com sa načíta normálnou rýchlosťou, ale amazon.co.uk alebo amazon.de sú úplne spomalené, hlavná stránka sa načítava vyše pol minúty. Aj ďalšie weby, ktoré majú dáta niekde vo verejnom cloude (z tých bežnejších napr. Lidl), sú tiež veľmi spomalené.

skusal si vymazat v prehliadaci cookies a cache subory ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsil, ale problém nie je iba v prehliadači. Testoval som stiahnutie letáku od Lidlu (nie cez prehliadač) a tých 35 MB trvalo vyše štvrť hodiny s priemernou rýchlosťou asi 30 kB/s.

Podobný problém som už mal aj vlani, ale vtedy sa tu na to sťažovalo viac ľudí. Po čase sa to spravilo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

restart routra si skusal ?

 

Skúsil, ale problém nie je iba v prehliadači. Testoval som stiahnutie letáku od Lidlu (nie cez prehliadač) a tých 35 MB trvalo vyše štvrť hodiny s priemernou rýchlosťou asi 30 kB/s.

Podobný problém som už mal aj vlani, ale vtedy sa tu na to sťažovalo viac ľudí. Po čase sa to spravilo.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsil... nepomohlo.

Skoro ráno to išlo pomerne slušne, takže to vyzerá, ako keby bola časť siete smerovaná cez nejakú upchatú linku, ktorá to cez deň proste nedáva.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problem moze byt aj na druhej strane, alebo v DNS

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Problem moze byt aj na druhej strane, alebo v DNS

Skúsil som porovnanie sťahovania cez VDSL a LTE hotspot (nie Telekom). Veľkosť súboru asi 15 MB.

Ráno okolo 7:00, oboje zhruba 10 s (tu to vidím na obmedzenie na strane serveru, pretože ani jedna linka nebolo papierovo plne utilizovaná). Predpoludním okolo 10:00 - LTE stále asi 10 s, VDSL 1:40 min. DNS prekladá v oboch prípadov na rovnakú adresu (nejaká nemecká cloudová CDN).

Takže je možné, že na strane serveru je Telekom obmedzený nejakým QoS. Alebo je to rozbité v sieti, to sa asi nedozvieme :-)

Editoval/-a Peter443
preklep

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mňa vyriešené. Aj keď by som to nazval workaround.

Po prečítaní témy https://forum.telekom.sk/topic/21786-nova-zmluva-nefunguje-vpn/ som si všimol, že aj mne po predĺžení zmluvy aktivovali neverejnú IP adresu (CGNAT). Po znovuaktivovaní verejnej dynamickej adresy zas všetko funguje ako má.

Tým pádom to ale bohužiaľ vyzerá, že chyba bude zrejme v sieti Telekomu (majú asi niečo rozbité na CGNAT).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar