Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som sa opýtať či teraz niekedy bude nová ponuka mob.telefonov. Končí mi viazanosť a mal by som záujem o nejakú vlajkovú loď, uprednostňujem značku Xiaomi. Pozeral som si momentálne ponuku a je dosť slabý výber.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od frto975
      MagioGo na Samsumsung smart TV
      Ovladac k TV:  SAMSUNG BN59-01327B SILVER
      Ako sa dostat k hornemu menu kde su nahravky, program atd? Alebo ako sa inak dostat k nahravkam na MagioGO?
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od killernr82
      Dobrý deň, 
      Mámk paušálu telefón xiaomi redmi note 10 pro. Telefón má NFC. Chcel som si aktivovat platbu telefónom ale telefón ma odbije hláškou že nemá certifikáciu play protect. Kolegyňa má tento istý telefón a certifikáciu ma. Prosím o radu kde je problém.
       
      Ďakujem
    • Od Lucka
      Ahojte,
       
      Keďže telefóny Xiaomi sa tešia čoraz väčšej obľube, od dnes si môžete predobjednať úplne novučký elegantný Xiaomi 11T Pro 5G. V novinke vás môže presvedčiť profesionálny 108 Mpx fotoaparát, kvalitný 120Hz AMOLED displej, alebo procesor Qualcomm Snapdragon™ 888.
      Máme pre vás darček!
      Poponáhľajte sa! Prvých 150 predobjednávok dostane zároveň darček k nákupu – elegantný robotický vysávač Mi Robot Vacuum – Mop Essential
      Neváhajte, predobjednajte tu.
       
      Máme tu nejakých fanúšikov Xiaomi? Dajte mi vedieť  
       
      pekný deň želá 
      Lucka 

    • Od martinsvorcik2
      Dobrý deň,
      Od 20 20 mi začali skákať dáta z H do 4G, momentálne mne ani kamarátovi nejdú mobilné dáta a vypadáva signál ma volanie, prosím o vyriešenie, ďakujem.
      (Trnava)