Oprava poruchy

Otázka

  • 0

Tato spolocnost si robi co chce a ako chce. 4 dni vie o nefunkcnosti internetu z podnetu podaneho 11,7 do 14.7 nie je schopna poruchu odstranit. Aj napriek urgenciam, telefonatom vas maju za IDIOTA. Dovolia si arogantne a alibisticky poslat vam telefonny automat z oznamenim ze vasa porucha bola odstranena a ze pokial nie  aby ste zatlacili coslo 2. Aj ked to urobite a beriete ze ste teda oznamili ze sluzba je nadalej nefunkcna po naslednom volani na telekom sa dozviete ze ste vlastne nic nepotvrdili lebo sydtem to nezaznamenal. To uz si pripadam ako na psychiatrii  tak nech vazeny TELEKOM vypne vsetky tie ich jebnute automaty co nie su schopne nic vyriesit. A zacne konecne komunikovat zo zakaznikmi. A na dovazok maju este taku drzost ze vam poslu SMS z dotaznikom ze ako ste spokojny. Neviem ale asi v Telekome beru kokain ked si toto dovolia a akosi im nedochadza ze zakaznik je ich diletantizmom, aroganciou akurat znechuteny a nasrany. 

 

Tak otazka:  kedy konecne poslete technika z novym modemom, zapojim si ho aj sam staci ked mi ho dovezie k brane domu. Insk uz sa tu vasi technici motaju dva dni ale nie som na zozname . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Tato spolocnost si robi co chce a ako chce. 4 dni vie o nefunkcnosti internetu z podnetu podaneho 11,7 do 14.7 nie je schopna poruchu odstranit. Aj napriek urgenciam, telefonatom vas maju za IDIOTA. Dovolia si arogantne a alibisticky poslat vam telefonny automat z oznamenim ze vasa porucha bola odstranena a ze pokial nie  aby ste zatlacili coslo 2. Aj ked to urobite a beriete ze ste teda oznamili ze sluzba je nadalej nefunkcna po naslednom volani na telekom sa dozviete ze ste vlastne nic nepotvrdili lebo sydtem to nezaznamenal. To uz si pripadam ako na psychiatrii  tak nech vazeny TELEKOM vypne vsetky tie ich jebnute automaty co nie su schopne nic vyriesit. A zacne konecne komunikovat zo zakaznikmi. A na dovazok maju este taku drzost ze vam poslu SMS z dotaznikom ze ako ste spokojny. Neviem ale asi v Telekome beru kokain ked si toto dovolia a akosi im nedochadza ze zakaznik je ich diletantizmom, aroganciou akurat znechuteny a nasrany. 

 

Tak otazka:  kedy konecne poslete technika z novym modemom, zapojim si ho aj sam staci ked mi ho dovezie k brane domu. Insk uz sa tu vasi technici motaju dva dni ale nie som na zozname . 

to ze si tu na fore vybyjes zlost takymto prispevkom ti nepomoze. Ked si nahlasil prvykrat poruchu prisla ti SMS o jej zaevidovani ? Ak si tam uz volal a potom ju cez rychlu volbu urgoval tak v systeme uz musela byt zaevidovana. Stat sa moze hocico ani clovek a ani IT systemy nie su neomylne. Ak si si isty ze problem je v routri mohol si ho odniest na predajnu a tam by ti ho vymenili. Taktiez ked si videl po vonku pobehovat technikov co si im to nepovedal ? Urcite by sa na to pozreli. Standardne poruchy riesia do 3 dni.. obvykle na druhy den od nahlasenia. Vsetko to zalezi od konkretneho pripadu..niekedy sa jedna porucha riesi aj 2-3 dni

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vazeny pánko, uz dva dni sa tu motaju technici SUPER TELEKOMU a predstavte si ze som za nimi bol klasicka odpoved nemam Vas tu napisanych. Volam na linku 3x ich klasicka odpoved riesime to. Dnes je to uz 5 den. Tak mam podla Vas byt spokojny, platit faktury a drzat hubu aj ked na odstranenie poruchy maju 48 hodin u firemneho zakaznika. Asi patrite tiez do skupiny SUPER TELEKOM kedze ich obhajujete. A bohuzial nemam cas behat po predajniach koli zariadeniam spolocnosti SUPER TELEKOM. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

filipec je zákazník telekomu, nie zamestnanec. zamestnanec by mal meno ružovým a znak telekomu pred menom.  áno tíe automaty lezú na city aj mne. 

čo sa faktúr týka podajte si reklamáciu a žiadosť o vrátenie peňazí od podania podnetu a do doby definitívneho vyriešenia požiadavky. 

otázka typu kedy konečne pošlete technika.... toto je verejné fórum, verejné fórum vám technika s rootrom istotne nepošle. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak správne rozumiem, nie ste rezidenčný zákazník, ale biznis, a ak správne viem, je tam SLA, čiže môžete žiadať cez reklamačné konanie o kompenzáciu. A taktiež by ste mali mať svoju kontaktnú osobu, ktorú môžete kontaktovať. Ak nie, jedine linku technickej podpory a dookola to urgovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59
    • Od iiiii20
      Dobry den,
      chcela by som sa opytat, preco po zadani adresy pri objednavani si Magio Internetu sa ponuka neobmedzeneho internetu zmeni na obmedzeny (pricom rychlost stiahovania sa zvysi)?
      Dakujem vopred.
      Hybska