Kde sa dozviem, koľko platím za paušál ?

Otázka

  • 0

Zdravím.

Mám paušál s výhodami a skončila mi viazanosť, ale neviem sa dopátrať, kde sa dozviem, koľko vlastne za paušál platím.

Vo faktúrach, zmluve, ani v podrobných výpisoch to nie je.

Vie niekto poradiť ?

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1

Cenu paušálu máš určite uvedenú n faktúre, ak Ti skončila viazanosť cena zvykne byť vyššia, ako vo viazanosti pri programoch ANO to bolo tuším o 5 eur viac, ale isto to nájdeš na faktúre prípadne v Cenníku na stránke https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-mobilnych-telefonov-a-datovych-zariadeni/

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 2
 

Zdravím.

Mám paušál s výhodami a skončila mi viazanosť, ale neviem sa dopátrať, kde sa dozviem, koľko vlastne za paušál platím.

Vo faktúrach, zmluve, ani v podrobných výpisoch to nie je.

Vie niekto poradiť ?

Ďakujem.

nainstaluj si apku  telekom a tam mas vsetko k tvojmu pausalu uvedene cenu a aj nejake priplatky za pripadne aktivacie dalsich balickov

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Čiže ty vlastne platíš faktúru ani nevieš začo? Či ako to mám chápať? Na faktúre je určite uvedené koľko platíš za ktoré číslo, určite ti telekom nepošle faktúru s textom zaplať 40€ 😂 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidíš ja viem koľko mám platiť..😀 😀 👍  Platím 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov bez telefónu ( ten som nechcel)za Áno L,ako starý zákazník,ktorý platí faktúry načas. Niekto platí za takýto paušál Áno L 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov.👍👍👍😀 Ja platím však 30€. Žeby som nevedel koľko mám platiť?! 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

folky - všimol som si akurát, že každý mesiac sa opakuje položka "hlasové služby" v rovnakej výške, ale nejaká položka "mesačný poplatok za paušál" tam nie je...

A1B2C3 - aj keď si pozriem podrobný výpis, nič také ako "pravidelné poplatky/paušál" a pod. tam nie je

filipec12 - nemám android

p.s. ďakujem všetkým za pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aplikaciu si nainstalujes aj do iOS, https://itunes.apple.com/sk/app/telekom/id582997807

na fakture mas nazov programu a zlavu, ak mas bez viazanosti tak ten riadok zlava sa nezobrazujes a mas tam cenu za pausal. Nizsie ale mozes mat este poplatok za nejaky datovy, hlasovy alebo SMS balik (ak ho mas aktivny), to ale nie je cena pausalu ale tej doplnkovej sluzby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

aplikaciu si nainstalujes aj do iOS, https://itunes.apple.com/sk/app/telekom/id582997807

na fakture mas nazov programu a zlavu, ak mas bez viazanosti tak ten riadok zlava sa nezobrazujes a mas tam cenu za pausal. Nizsie ale mozes mat este poplatok za nejaky datovy, hlasovy alebo SMS balik (ak ho mas aktivny), to ale nie je cena pausalu ale tej doplnkovej sluzby.

Nemám ani iOS - mám BB, ale tablet mám android, len mi vypísalo, že aplikáciu moje zariadenie nepodporuje.

Výšku pravidelných poplatkov som si už vydedukoval, teraz pátram po tom, kedy mi viazanosť končí...

Ďakujem za pomoc.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar