Koniec viazanosti

Otázka

  • 0

Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahojte @katharina a @informovanost

obidvaja naši agenti mali pravdu :)  O predĺženie viazanosti môžete požiadať 2-3 mesiace vopred, záleží to na vašej konkrétnej viazanosti. V prípade záujmu o presnú informáciu vás už náš chat vyzve k ďalším údajom.

V skratke, ak by ste si chceli predĺžiť viazanosť cez web, môžete o to požiadať 3 mesiace vopred. Ak potrebujete „hovoriť“ s reálnym človekom osobne na predajni alebo cez naše kontaktné centrum, môžete viazanosť predĺžiť 2 mesiace vopred. Samozrejme, ak ste si brali k paušálu napríklad mobilný telefón, neplatíte pokutu, ale iba zvyšok z čiastky telefónu, ktorú by ste zaplatili ostatné mesiace.

prajem príjemný deň, 

Lucka 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 

3 mesiace pred koncom viazanosti

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Možno dostaneš,aj zľavu -20 %, ktorú dávali donedávna na Áno L paušál. Neviem,ako je to teraz pri nových T-paušáloch. Skrátka je to z roka na rok horšie. Skús a uvidíš čo Ti ponúknu.Je pravda,že 3 mesiace pred skončením viazanosti môžeš obnoviť novú viazanosť. Potom napíš čo si vybavil.😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň. Prečo keď pred mesiacom mi prišla SMS o predĺžení paušálu aj s ponukou nového mobilu teraz to už nejde?Keď pošlem SMS s overovacím kódom tak napíše,ž kód je neaktuálny aj keď ho pošlem do pár sekúnd.Človek je roky klientom a zostáva tam už len prakticky so zvyku. Posledný mesiac a pol vypadol internet a televízia už tri-krát. Keď telefonuje na infolinku tak tam rozpráva virtuálny Marek a Olívia. 6 rokov už žiadam zlúčenie faktúr do jednej aby to nechodilo na viackrát a samozrejme sa im to nedá/vždy sľúbia a neurobia nič/Som dôchodkyňa a radšej platím šekom. Najlepšie je ísť k inému operátorovi, ktorý si aspoň na začiatku váži zákazníka, lebo tu si starého zákazníka asi nevážia. A internetová stránka sa za 10 rokov úplne pokazila,lebo pre starších ľudí je absolútne neprehľadná. Mladý sa dokáže prispôsobiť, ale starého človeka novým veciam ťažko naučíte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@panimarta

ja mám 26 a s tou stránkou mám problém. 

sms o predlžení paušálu prišla pred mesiacom a teraz na ň u nejde odpovedať?  zrejme je už stará. a zhruba pred mesiacom telekom menil ponuku paušálov. tak zrejme preto nie je možné pokračovať v paušále, ktorý už vlastne neexistuje. 
čo sa týka virtuálnych asistentov.... zavolal som na poruchy a tá virtuálna asistentka môj problém vyriešila, alebo keby sa to nevyriešilo, alebo by to trvalo nesmierne dlho, tak pre mňa je to dôvod na odchod od operátora, lebo keď mám problém a nedokážem ho s ním riešiť, a to chybou operátora, tak načo mu vlastne platím však? 

zlúčenie faktúr by som požiadal po skončení platnosti, respektíve pri možnom braní produktov po viazanosti, najlepšie písomne. ak to nespravia je to svojím spôsobom dôvod na odchod bez pokuty, lebo nedodržali požiadavky pri zakladaní zmluvy. 

no áno, starých zákazníkov si telekom neváži vonkoncom.  posledných pár rokov zrejme ani nevedia, čo to znamená. ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

3 mesiace pred koncom viazanosti

 

prosím Vás odkiaľ máte, že 3 mesiace pred koncom ja som chcela zobrať a platila by som zmluvnú pokutu .. 

Editoval/-a katharina

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Práve teraz na online chate.  @katharina

Screenshot_4.jpg

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@katharina kôli tebe som písal na online chat telekomu, a odfotil som ti to, informáciu, ktorú dobre vieme. od telekomu a máš to čierne na bielom. 
je to bez pokuty. takže ak ti niekto na predajni povedal, že by si mala pokutu, skontroluj si dátumy, či ti sedia a že to nie je viac ako 3 mesiace do konca viazanosti (napr viazanosť končí 15 novembra, tak 5 augusta to ešte nie sú 3 mesiace do konca viazanosti a podobne. 

pokiaľ si v tých troch mesiacoch teda od 16 augusta a hore, a povedali by že budeš platiť pokutu, môžeš sa na daného zamestnanca aj sťažovať. 
Lebo to tak nie je. a teda buď bol zle zaškolený, a alebo zaškolenie ignoruje.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Tak ja som dnes dostala takúto odpoved :) @informovanost

1.jpg

Editoval/-a katharina

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Lucka  ja len aby si to videla :D  

:D akože takýto bordel volala som s 3 ludmi každý mi povedal niečo iné.. internet mi ukazuje niečo inééé.. akože som mega sklamaná som dlhodobý zákazník ktorý nikdy nič takéto nevyužil a raz človek potrebuje a akože ... celéeee zle.. a keď som sa spýtala kde to majú napísané že podľa čoho 2 mesiace tak mi povedia, že nikde :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte @katharina a @informovanost

obidvaja naši agenti mali pravdu :)  O predĺženie viazanosti môžete požiadať 2-3 mesiace vopred, záleží to na vašej konkrétnej viazanosti. V prípade záujmu o presnú informáciu vás už náš chat vyzve k ďalším údajom.

 

 

V skratke, ak by ste si chceli predĺžiť viazanosť cez web, môžete o to požiadať 3 mesiace vopred. Ak potrebujete „hovoriť“ s reálnym človekom osobne na predajni alebo cez naše kontaktné centrum, môžete viazanosť predĺžiť 2 mesiace vopred. Samozrejme, ak ste si brali k paušálu napríklad mobilný telefón, neplatíte pokutu, ale iba zvyšok z čiastky telefónu, ktorú by ste zaplatili ostatné mesiace.

 

prajem príjemný deň, 

 

Lucka 

 

 

 

@Lucka  Ďakujem za vysvetlenie už som dostala rovnakú odpoveď oficiálne od Telekomu - len stačilo mi to takto povedať :), že cez web môžem skôr ale oni mi povedali, že na webe majú asi zlý výpočet a že je to iba informatívne, že oni by mi potom volali, kvôli tej pokute.. Takže ďakujem od 1.8.2020 si môžem cez web zobrať bez pokuty :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @katharina

veľmi sa tešíme, že si na fóre našla odpoveď na svoje otázky a objasnili sme túto tému :) Ak by si do budúcnosti potrebovala poradiť, všetci na fóre sme tu pre Teba. 

Prajem príjemný deň aj víkend!

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ema123
      Ahojte chcem sa spýtať aka je výška zabezpeky keď som ako novy zákazník a chcem paušál + Iphone 11 pro max. Ďakujem 
    • Od Ema123
      Dobrý deň chcem sa spýtať keď prídem osobne na pobočku a chcem si zobrať paušál aj telefon je potrebný aj výpis z bankového účtu? Ďakujem 
    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?