Koniec viazanosti

Otázka

  • 0

Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahojte @katharina a @informovanost

obidvaja naši agenti mali pravdu :)  O predĺženie viazanosti môžete požiadať 2-3 mesiace vopred, záleží to na vašej konkrétnej viazanosti. V prípade záujmu o presnú informáciu vás už náš chat vyzve k ďalším údajom.

V skratke, ak by ste si chceli predĺžiť viazanosť cez web, môžete o to požiadať 3 mesiace vopred. Ak potrebujete „hovoriť“ s reálnym človekom osobne na predajni alebo cez naše kontaktné centrum, môžete viazanosť predĺžiť 2 mesiace vopred. Samozrejme, ak ste si brali k paušálu napríklad mobilný telefón, neplatíte pokutu, ale iba zvyšok z čiastky telefónu, ktorú by ste zaplatili ostatné mesiace.

prajem príjemný deň, 

Lucka 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 

3 mesiace pred koncom viazanosti

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Možno dostaneš,aj zľavu -20 %, ktorú dávali donedávna na Áno L paušál. Neviem,ako je to teraz pri nových T-paušáloch. Skrátka je to z roka na rok horšie. Skús a uvidíš čo Ti ponúknu.Je pravda,že 3 mesiace pred skončením viazanosti môžeš obnoviť novú viazanosť. Potom napíš čo si vybavil.😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň. Prečo keď pred mesiacom mi prišla SMS o predĺžení paušálu aj s ponukou nového mobilu teraz to už nejde?Keď pošlem SMS s overovacím kódom tak napíše,ž kód je neaktuálny aj keď ho pošlem do pár sekúnd.Človek je roky klientom a zostáva tam už len prakticky so zvyku. Posledný mesiac a pol vypadol internet a televízia už tri-krát. Keď telefonuje na infolinku tak tam rozpráva virtuálny Marek a Olívia. 6 rokov už žiadam zlúčenie faktúr do jednej aby to nechodilo na viackrát a samozrejme sa im to nedá/vždy sľúbia a neurobia nič/Som dôchodkyňa a radšej platím šekom. Najlepšie je ísť k inému operátorovi, ktorý si aspoň na začiatku váži zákazníka, lebo tu si starého zákazníka asi nevážia. A internetová stránka sa za 10 rokov úplne pokazila,lebo pre starších ľudí je absolútne neprehľadná. Mladý sa dokáže prispôsobiť, ale starého človeka novým veciam ťažko naučíte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@panimarta

ja mám 26 a s tou stránkou mám problém. 

sms o predlžení paušálu prišla pred mesiacom a teraz na ň u nejde odpovedať?  zrejme je už stará. a zhruba pred mesiacom telekom menil ponuku paušálov. tak zrejme preto nie je možné pokračovať v paušále, ktorý už vlastne neexistuje. 
čo sa týka virtuálnych asistentov.... zavolal som na poruchy a tá virtuálna asistentka môj problém vyriešila, alebo keby sa to nevyriešilo, alebo by to trvalo nesmierne dlho, tak pre mňa je to dôvod na odchod od operátora, lebo keď mám problém a nedokážem ho s ním riešiť, a to chybou operátora, tak načo mu vlastne platím však? 

zlúčenie faktúr by som požiadal po skončení platnosti, respektíve pri možnom braní produktov po viazanosti, najlepšie písomne. ak to nespravia je to svojím spôsobom dôvod na odchod bez pokuty, lebo nedodržali požiadavky pri zakladaní zmluvy. 

no áno, starých zákazníkov si telekom neváži vonkoncom.  posledných pár rokov zrejme ani nevedia, čo to znamená. ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

3 mesiace pred koncom viazanosti

 

prosím Vás odkiaľ máte, že 3 mesiace pred koncom ja som chcela zobrať a platila by som zmluvnú pokutu .. 

Editoval/-a katharina

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Práve teraz na online chate.  @katharina

Screenshot_4.jpg

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@katharina kôli tebe som písal na online chat telekomu, a odfotil som ti to, informáciu, ktorú dobre vieme. od telekomu a máš to čierne na bielom. 
je to bez pokuty. takže ak ti niekto na predajni povedal, že by si mala pokutu, skontroluj si dátumy, či ti sedia a že to nie je viac ako 3 mesiace do konca viazanosti (napr viazanosť končí 15 novembra, tak 5 augusta to ešte nie sú 3 mesiace do konca viazanosti a podobne. 

pokiaľ si v tých troch mesiacoch teda od 16 augusta a hore, a povedali by že budeš platiť pokutu, môžeš sa na daného zamestnanca aj sťažovať. 
Lebo to tak nie je. a teda buď bol zle zaškolený, a alebo zaškolenie ignoruje.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Tak ja som dnes dostala takúto odpoved :) @informovanost

1.jpg

Editoval/-a katharina

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Lucka  ja len aby si to videla :D  

:D akože takýto bordel volala som s 3 ludmi každý mi povedal niečo iné.. internet mi ukazuje niečo inééé.. akože som mega sklamaná som dlhodobý zákazník ktorý nikdy nič takéto nevyužil a raz človek potrebuje a akože ... celéeee zle.. a keď som sa spýtala kde to majú napísané že podľa čoho 2 mesiace tak mi povedia, že nikde :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte @katharina a @informovanost

obidvaja naši agenti mali pravdu :)  O predĺženie viazanosti môžete požiadať 2-3 mesiace vopred, záleží to na vašej konkrétnej viazanosti. V prípade záujmu o presnú informáciu vás už náš chat vyzve k ďalším údajom.

 

 

V skratke, ak by ste si chceli predĺžiť viazanosť cez web, môžete o to požiadať 3 mesiace vopred. Ak potrebujete „hovoriť“ s reálnym človekom osobne na predajni alebo cez naše kontaktné centrum, môžete viazanosť predĺžiť 2 mesiace vopred. Samozrejme, ak ste si brali k paušálu napríklad mobilný telefón, neplatíte pokutu, ale iba zvyšok z čiastky telefónu, ktorú by ste zaplatili ostatné mesiace.

 

prajem príjemný deň, 

 

Lucka 

 

 

 

@Lucka  Ďakujem za vysvetlenie už som dostala rovnakú odpoveď oficiálne od Telekomu - len stačilo mi to takto povedať :), že cez web môžem skôr ale oni mi povedali, že na webe majú asi zlý výpočet a že je to iba informatívne, že oni by mi potom volali, kvôli tej pokute.. Takže ďakujem od 1.8.2020 si môžem cez web zobrať bez pokuty :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @katharina

veľmi sa tešíme, že si na fóre našla odpoveď na svoje otázky a objasnili sme túto tému :) Ak by si do budúcnosti potrebovala poradiť, všetci na fóre sme tu pre Teba. 

Prajem príjemný deň aj víkend!

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od rudi2408
      Dobrý deň prajem,
      začiatkom novembra mi končí starý paušál, rád by som si kúpil nový paušáu T Dáta 17, v skupine Magenta1 ako aj mobil Samsung X cover 4s s využití, všetkých zliav /vernostná aj on line nákup/ je to možné?
    • Od lkukolova
      Dobrý deň,
       
      ako zistím, či mám nárok na nový telefón?
    • Od Lucka
      Ahojte,
      V tomto roku v Telekome štartujeme s vianočnou ponukou od dnes 29. októbra 2020. Verím, že každý z vás si v našej darčekmi preplnenej ponuke nájde to svoje. Je to tak, všetci dostanú zdarma niekoľko výhod.
       Asi najviac sa na fóre v posledných mesiacoch skloňovala zľava pre verných zákazníkov. Na nich totiž čaká od vianočnej ponuky lepší cenník zariadení. Akcia platí pre všetkých zákazníkov s novými T paušálmi, alebo ÁNO, Happy, Bez záväzkov, Mobilným internetom či pevnými službami, ktoré si zákazník predlžuje. Vďaka vernosti získa zákazník zľavu na hardvér vo  výške až do 30 €.
       
      Ani tu však nezabúdajme na online zľavu na zariadenia, ktorá sa nám rozšíri z 20 eur nasledovne:
              20 € pre Základ 11 až Ideál 27         30 € pre Ideál 32 až Nekonečno SD         50 € pre Dáta HD, Nekonečno HD a Nekonečno MAX A viete čo je najlepšie? Obe zľavy sa budú dať navyše kombinovať, takže viete ušetriť naraz dokonca až do 80 eur! Objednávanie cez web či aplikáciu sa oplatí nielen z hľadiska aktuálnej „corona situácie“, ale je to dokonca aj výhodné. 😊
      Darčeky zdarma pre všetkých:
      Hudobná služba Deezer s viac ako 56 miliónmi skladieb. Môžete získať na 60 dní k mobilnému paušálu, mobilnému internetu či pevným službám.
      HBO Go na 30 dní. Benefit možno využiť pre nové aktivácie v období od 29.10.2010 do 31.12.2020. Aj tento darček platí pre zákazníkov s mobilným paušálom, mobilným internetom či pevnou službou.
      Filmy, seriály a dokumenty vo Videopožičovni zdarma pre všetkých zákazníkov Magio TV, Magio Go a po novom aj Magio Go Benefit (je zahrnutý v nových paušáloch od úrovne Ideál 25 resp. Data 25). Zákazníci budú môcť sledovať stovky hodín videí od 1. novembra do konca tohto roka.  
       
      Ďalšie akcie:
       Nekonečné dáta až na 90 dní v Magenta 1 získate ak si aktivujete, predĺžite či zmeníte paušál na Základ 11 až Ideál 37 alebo Biznis Mini 12 až Biznis Premium 38, získate balík Nekonečno HD na 90 dní a ak už ste zapojení  v skupine Magenta 1. Ak Magentáci ešte nie ste, dátujete nekonečne aj tak, na 30 dní.
      1 plus 1 je...
      Osvedčený bestseller Telekom Vianoc má opäť novú podobu. K dispozícii budú dve verzie dvojičiek.
      K mobilným paušálom, ale aj Magio internetu či Magio TV si budete môcť vybrať kombináciu 4K Smart TV s 50“ uhlopriečkou značky Samsung + smartfónu Samsung Galaxy A20e. Iba pre mobilné paušály ponúkame tieto Vianoce dva smartfóny: Samsung Galaxy A51 + Samsung Galaxy A20e.
      Päť druhov „vianočného“ hardvéru na výber
      Vo vianočnej kampani 2020 má Telekom päť atraktívnych hardvérových ponúk do vypredania zásob. Sú k dispozícii pre zákazníkov pevných služieb a tri z nich aj k mobilným paušálom. 
      Pre všetkých zákazníkov (mobil i služby pevnej siete) je k dispozícii 4K SMART TV Philips s uhlopriečkou 65“, Sony PlayStation 4 Pro 1TB s hrou FIFA 21 a výkonný notebook Huawei Matebook 13 (a k nemu aj myš ako darček). Pre zákazníkov pevných služieb (Magio TV a Magio Internet) je okrem vyššej trojice na výber aj notebook strednej triedy Asus Vivobook 14 (+ batoh ako darček) a slúchadlá Huawei Freebuds 3i.
      Magio internet s TV zdarma
      Ak využívate Magio internet, tak vám ponúkame možnosť využívať Magio Go Benefit úplne zdarma na dva roky. Stačí, ak si v čase od 29.10.2020 do 31.1.2021 aktivujete alebo predĺžite zmluvu na Magio internet, budete môcť využívať mobilnú TV zdarma. 
       
      Pre podnikateľov
      Špeciálne pre B2B zákazníkov sme pripravili tablet Microsoft Surface, ktorý si možno zobrať k Biznis paušálom, Biznis Netu alebo Magio TV. Navyše pribalíme aj Office 365 na pol roka zadarmo. Celú ponuku nájdete tu.
       
       Tak čo? Našli ste si vo vianočnej ponuke svojho favorita? Napíšte nám, čo vás najviac zaujalo  
       
      g">
    • Od lusitka4
      Dobrý deň, rada by som sa informovala moja karta s číslom 0910 507 079 prestala fungovať. Viem ju znova nejako aktivovať ,alebo aký je postup? Ďakujem za odpoveď. S pozdravom Valeckova
    • Od Patrik10
      Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď. 
    • Od juraj_laco
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.