Ako zistím spotrebu na pevnej linke?

Otázka

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Spotreba pre volacie programy

 

Spotreba na pevnej sieti

Informácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktuálnom mesiaci získate na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu.

Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Náhľad k výpisu Vám budeme poskytovať na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry.

 

https://www.telekom.sk/wiki/volania/spotreba-pre-volacie-programy#header1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ty myslis asi skor aktualnu spotrebu, lebo cez Moj Telekom si vies overit iba spotrebu za minule mesiace 

 

To mi je naco taka sluzba, ked ja chcem vediet aktualnu spotrebu

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ty myslis asi skor aktualnu spotrebu, lebo cez Moj Telekom si vies overit iba spotrebu za minule mesiace 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prave som volal na zakaznicku linku 0800123456, kde mi povedali, ze sa to zatial neda zistit cez Moj Telekom a ze je tato informacia dezinformacia.  Jedinym sposob, ako zistit spotrebu na pevnej linke je zavolat na zakaz.linku 0800123456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Michal 

 

Ahoj, spotreba na pevnej linke je dostupná na portáli Môj Telekom, len je potrebné mať aktivované služby Výpis odchádzajúcich volaní a Kontrola spotreby. Pre aktiváciu týchto služieb pls kontaktuj našu infolinku 0800 123 456.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Michal a uz mas vystavenu prvu fakturu ? Si novy zakaznik ? Toto tusim vypisuje vtedy, ked este nemas ako novy zakaznik uzavrete fakturacne obdobie...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cez telekom.sk - Môj telekom to nejde. Vypisuje mi Ľutujeme, pre zvolené číslo nie je dostupná spotreba.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak chces zistit pocet prevolanych minut zavolaj na ich cislo 0800123456, ale musis volat z toho cisla co chces overit...alebo druha moznost, asi najrychlejsia je cez telekom.sk ked si prihlaseny, myslim ze efaktury alebo vypisy ...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.