po odstránení poruchy z bridge na router mód

Otázka

  • 0

Zdar,

z akého dôvodu sa mi po poruche prepol poondený adb z bridge módu do router módu, je toto v poriadku ? o prepnutie som nežiadal. chcem aby ostal v bridge móde.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Zdar,

z akého dôvodu sa mi po poruche prepol poondený adb z bridge módu do router módu, je toto v poriadku ? o prepnutie som nežiadal. chcem aby ostal v bridge móde.

Ďakujem za odpoveď

raz sa to stalo aj mne.. treba tam zavolat a povedat im :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

raz sa to stalo aj mne.. treba tam zavolat a povedat im :)

v pondelok tam zavolam a spytam sa na to ked zadam poziadavku na bridge, podla mna je to kravina aby to robilo, predsa ked som raz v bridge tak neni dovod davat router mod kym sa ja sam takto nerozhodnem a nie aby mi to same spravilo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

v pondelok tam zavolam a spytam sa na to ked zadam poziadavku na bridge, podla mna je to kravina aby to robilo, predsa ked som raz v bridge tak neni dovod davat router mod kym sa ja sam takto nerozhodnem a nie aby mi to same spravilo

ja ta rozumiem ale bohuzial sa to nejakym nedopatrenym stalo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ja ta rozumiem ale bohuzial sa to nejakym nedopatrenym stalo

divne je ze mi to spravilo uz 2x vzdy po oprave poruchy, takze vidim za tym bud nejaku vlastnost alebo nieco ine, mam za nim druhy vykonny router ktory ma tiez 192.168.1.1 a ked sa to nestastne adb prepne tak pobije s mojim routrom a urobi mi to bordel v sieti, toto sa proste stavat nemoze, budem riesit v pondelok na zakaznickej linke

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus resetnut ADB do vyrobnych nastaveni (Factory reset - 10sekund drz stlacene RESET tlacitko, alebo v administracii cez web browser vyber FACTORY RESET).

Za cca 15-20 minut si ADB natiahne konfig, ktory mas objednany a nastaveny. Ak by napriek tomu ostal router v ROUTE rezime, volaj 0800 123456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Katarina60
      Dobry den,
      Mam problem pripojit stolny PC s Linuxom k Wifi.
      Pripojenie toho isteho PC kablom k rouru funguje.
      Pripojenie ineho PC (Windows) k routru funguje - aj kabel, aj wifi.
      Pripojenie mobilov cez Wifi tiez funguje.
      S pocitacom nie je problem > ak si vytvoriim hotspot na mobile (iny operator), pocitac s linuxom sa bez problemov pripoji.
      Nejake rady?
      K
    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.
    • Od Kexotv
      Mám optický router hg8145v5 a mám zakúpený L  plán (250 Mbit). Router mám na prízemí a PC mám na druhom poschodí kde mám len rýchlosť 5-25mbit cez wifi adaptér. Je problém v routery alebo niečo iné? 
    • Od jurajiski921
      Dobrý deň mám neustály problém s wifi. Po určitej dobe ma stále odpojiť či z telefónu alebo ps4. A tá rýchlosť je mizerná bez ohľadu v ktorej miestnosti som. Technik tu bol a vymenil modem no pomohlo to na cca 1 tyzden a zase to isté dookola. Chcel by som vedieť ako to viete vyriešiť lebo vážne rozmýšľam s vami zrušiť zmluvu keďže mi je zbytočne za niečo platiť keď to neviem sluzbu využívať.  Ďakujem Iški lokalita Kuzmice Trebisov 
    • Od Monula307
      Dobry den, 
      mam kupeny kredit, som pripojena na WiFi a napriek tomu mi telefon pise, ze nemam internetove pripojenie. Mne spravy chodia ale ked nieco odoslem, tak to nefunguje. 
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď