Vysoká faktúra reklamacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 

Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 

Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 

Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 

Vie to niekto objasniť? 

Ďakujem za odpoveď a za rady. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

No toto je verejné fórum. tu nekomunikujete priamo s telekomom.

avšak ja mám s telekomom podobné skúsenosti. 

bol som na dovolenke a dostal som nesmierne vysokú faktúru. stovky eur.

za smsky a balíček dát. a dáta samotné.....

pýtali odomňa 10 eur za balíček dát... na stránke ale uvádzali, že ten balíček dát stojí 6 eur keď som ho aktivoval. 

dáta som použil len na aktiváciu toho balíčka a keď mi došlo upozornenie o prečerpaní vypol som ho. napriek tomu žiadali odomňa až 20 eur za dáta... to bolo podľa zóna kde som bol  nejakých 45 centov / Mb, teda odhadom 45 mega..... nehrozí...

a za 140 smsiek z roamingu... prerátaval som to podľa počtu znakov a dostal som sa na číslo 60 odoslaných sms... 

dal som to reklamovať a moju reklamáciu zamietli.... 

to nie je jediný môj podobný zážitok s telekomom.... 

pochybujem že ti niekto toto pomôže objasniť, v každom prípade určite zavolaj na zákaznícku linku a hneď im povedz že chceš spísať reklamáciu na toto. 

prípadne napíš na  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam povyberaj ku čomu to patrí, aby to napríklad nešlo na oddelenie prenosu čísel, ktoré s tým nič nemá spoločné. ale nerob si veľké nádeje. vlastná skúsenosť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostali sme sa do slepej ulici pravdepodobne,  po dvoch dňoch zistili technici z t comu že problém je v telefóne a, odporúčaju ho hneď vypnúť. Inak zistili sme že sms boli posielané aj v tomto mesiaci čiže faktúra za aktuálne obdobie uz zas presiahla, 137 eur. A, to je len 8. Deň v mesiaci. A, inak povedali ze so sumy 250 eur sú ochotný spustiť 100 eur. Akože podľa akého výpočtu by ma zaujímalo. Som v koncoch. Inak stále prebieha reklamacia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle