Vysoká faktúra reklamacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 

Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 

Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 

Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 

Vie to niekto objasniť? 

Ďakujem za odpoveď a za rady. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

No toto je verejné fórum. tu nekomunikujete priamo s telekomom.

avšak ja mám s telekomom podobné skúsenosti. 

bol som na dovolenke a dostal som nesmierne vysokú faktúru. stovky eur.

za smsky a balíček dát. a dáta samotné.....

pýtali odomňa 10 eur za balíček dát... na stránke ale uvádzali, že ten balíček dát stojí 6 eur keď som ho aktivoval. 

dáta som použil len na aktiváciu toho balíčka a keď mi došlo upozornenie o prečerpaní vypol som ho. napriek tomu žiadali odomňa až 20 eur za dáta... to bolo podľa zóna kde som bol  nejakých 45 centov / Mb, teda odhadom 45 mega..... nehrozí...

a za 140 smsiek z roamingu... prerátaval som to podľa počtu znakov a dostal som sa na číslo 60 odoslaných sms... 

dal som to reklamovať a moju reklamáciu zamietli.... 

to nie je jediný môj podobný zážitok s telekomom.... 

pochybujem že ti niekto toto pomôže objasniť, v každom prípade určite zavolaj na zákaznícku linku a hneď im povedz že chceš spísať reklamáciu na toto. 

prípadne napíš na  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam povyberaj ku čomu to patrí, aby to napríklad nešlo na oddelenie prenosu čísel, ktoré s tým nič nemá spoločné. ale nerob si veľké nádeje. vlastná skúsenosť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostali sme sa do slepej ulici pravdepodobne,  po dvoch dňoch zistili technici z t comu že problém je v telefóne a, odporúčaju ho hneď vypnúť. Inak zistili sme že sms boli posielané aj v tomto mesiaci čiže faktúra za aktuálne obdobie uz zas presiahla, 137 eur. A, to je len 8. Deň v mesiaci. A, inak povedali ze so sumy 250 eur sú ochotný spustiť 100 eur. Akože podľa akého výpočtu by ma zaujímalo. Som v koncoch. Inak stále prebieha reklamacia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od budko1
      Dobrý deň. Chcem sa spýtať prečo sú rozdielne variabilné symboly na platbu za internet. Nemali by byť rovnaké keď  identifikujú rovnakú osobu/platbu?
      Pre vysvetlenie: príde mi email s faktúrou na zaplatenie za internet s variabilným symbolom  a zároveň mi príde SMS na rovnakú platbu ale s iným variabilným symbolom.
      Zdá sa mi to divné.
    • Od jroboj
      niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet?
      ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ...
      ide o bežnú prax telecomu?
       
    • Od natalia.vranakova
      Dobrý deň,
      mám otázku ohľadne platenia faktúry. Nechcem si zriadiť inkaso a rada by som  si nastavila trvalý príkaz (suma je každý mesiac rovnaká). Variabilný symbol sa ale každý mesiac mení. Je v poriadku ak v trvalom príkaze uvediem kód adresáta ako variabilný symbol?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek
       
       
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup. 
    • Od dubacik36
      Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
      .A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS  do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť  zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6????  A zase 3 eura.  Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta  nevede  .
       Ďakujem  vopred  za odpoveď.  Korunka