Vysoká faktúra reklamacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 

Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 

Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 

Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 

Vie to niekto objasniť? 

Ďakujem za odpoveď a za rady. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

No toto je verejné fórum. tu nekomunikujete priamo s telekomom.

avšak ja mám s telekomom podobné skúsenosti. 

bol som na dovolenke a dostal som nesmierne vysokú faktúru. stovky eur.

za smsky a balíček dát. a dáta samotné.....

pýtali odomňa 10 eur za balíček dát... na stránke ale uvádzali, že ten balíček dát stojí 6 eur keď som ho aktivoval. 

dáta som použil len na aktiváciu toho balíčka a keď mi došlo upozornenie o prečerpaní vypol som ho. napriek tomu žiadali odomňa až 20 eur za dáta... to bolo podľa zóna kde som bol  nejakých 45 centov / Mb, teda odhadom 45 mega..... nehrozí...

a za 140 smsiek z roamingu... prerátaval som to podľa počtu znakov a dostal som sa na číslo 60 odoslaných sms... 

dal som to reklamovať a moju reklamáciu zamietli.... 

to nie je jediný môj podobný zážitok s telekomom.... 

pochybujem že ti niekto toto pomôže objasniť, v každom prípade určite zavolaj na zákaznícku linku a hneď im povedz že chceš spísať reklamáciu na toto. 

prípadne napíš na  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam povyberaj ku čomu to patrí, aby to napríklad nešlo na oddelenie prenosu čísel, ktoré s tým nič nemá spoločné. ale nerob si veľké nádeje. vlastná skúsenosť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostali sme sa do slepej ulici pravdepodobne,  po dvoch dňoch zistili technici z t comu že problém je v telefóne a, odporúčaju ho hneď vypnúť. Inak zistili sme že sms boli posielané aj v tomto mesiaci čiže faktúra za aktuálne obdobie uz zas presiahla, 137 eur. A, to je len 8. Deň v mesiaci. A, inak povedali ze so sumy 250 eur sú ochotný spustiť 100 eur. Akože podľa akého výpočtu by ma zaujímalo. Som v koncoch. Inak stále prebieha reklamacia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021 
    • Od Renata63
      Do trvalého príkazu som chybne uviedla číslo adresáta a tak po čase mi prišla upomienka hoci platba bola z môjho účtu zrealizovaná. Ako mám ďalej postupovať? Bohužiaľ telefonicky sa neviem spojiť s operátorom ani na čísle 123456 ani na 12313 už dva dni.
    • Od Alexandra1983
      Dobry den ,chcela by som zmenit na eletronicku fakturu ,to cislo mam v alarme a neslo mi to aktivovat,mozte mi to aktivovat? Chodia mi zbytocne aj 0 faktura postou.Alexandra Durcova.