Ideal 27

Otázka

  • 0

Dobry den, chcel by som sa opytat na pausal Ideal 27, ak si miniem data, zastavi sa mi internet? Nie je tam ziadny dalsi poplatok za prenesene data, ci uz doma alebo v zahranici?

(aby sa mi nestalo, ze si zabudnem vypnut data a pride mi velka faktura za prenesene data).

Dakujem za odpoved. Marhofer

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

áno, internet by sa mal "vypnúť"
je však možné si zapnúť nekonečné pripojenie, kedy budete mať prístup na internet, ale to tak na odpísanioe na messanger či možno pozretie si odchodu autobusu. 128kbs/s, či sú minuté dáta pri tejto službe som nikde nenšiel uvedené, jedine, to, že táto služba nie je spoplatnená.. (avšak oboje sa vzájomne nevylučuje)

poplatok za prenesené dáta v zahraničí je. 
bývalo to tak, že v roamingu to bolo spoplatnené. potom európska únia nariadila zrušiť roaming a operátori s tým vyvbrali pomocou pravidiel FUP. 

časť je napríklad tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/roaming-v-eu

tu je popísaná EU, mimo eu zrejme nabehne klasický roaming. čo potvrdzuje aj to, že píšu, že tie dáta k paušálu sú len v rámci EU. no aj to je zahraničie. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od savanya
      Dobrý deň!
      Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.
      Ako by sa to dalo vyriešiť?
      Ďakujem za odpoveď!
    • Od Wolfik
      Zdravím asi pred 2 týždňami som požiadal o prenos čísla do Telekomu a stále nič. Čo s tým ? Ďakujem za odpovede .
    • Od JaVoloda
      Dobry den,
      Mam problemy s pripojenim Huawei EchoLive HG8145V5 v Bridge mode na ASUS RT-AC68U, vie mi niekto prosim poradit ako to nastavit?
      Na HG8145 svietia LED: POWER, PON, LAN1, WAN
      Na RT AC68U svietia WAN, WIFI 2.4 a 5G, 
      Po spusteni Quick Internet Setup PPPoE (na ASUS) sa priebeh nastavovania zasekol po zadani nazvu a hesla zaslaneho SMS  Telekomom. Vysledok maunalnej instalacie je Internet Status: Disconected
      Dakujem

    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?