Otázka

  • 0

Včera mi vypovedal router od telekomu ZTE 2, dá sa zakúpiť v pobočke telekomu? Alebo je lepšie kúpiť nejaký iný ? ďakujem za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Typujem, že tento router máš v prenájme kedy platíš 0,50€ mesačne. Ak je to tak tak zájdi na Telekom pobočku a bezplatne by ho mali vymeniť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Platím iba za internet,router bol pravdepodobne odkúpení,na faktúre je iba cena za internet

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jxjxxx
      Dobry den,
      nedavno nam nainstalovali optiku do bytu, a pouzivam najvyssi dostupny balicek (XL). Pri objednavke som si objednal Premium moznost routra, ale ked to technik instaloval, chybne nam nainstaloval router zo "Standard" kategorie (HG8145V5), kt. nepodporuje 5Ghz, aj ked mi povedal, ze podporuje. Chcel by som vediet ci by sa dal vymenit tento router za "premiovy", kedze "standard" pri internete Magio XL uz ani nie je v ponuke. Dakujem
    • Od BenjaminLucas
      Nazdar,
      od kedy mám zázračný telekom router adb vv3212 tak pravidelne mavam problemy s teamspeak uplay a dalsimi vecami, jednoducho na teamspeak ma nepripoji zadam ip serveru napise to ze  Trying to connect to server on 81.0.217.180:7288 napriklad a skonci to chybou  Failed to connect to server. Taktiez mi nejde na uplay siege ani wildlands, kde mám hladat chybu. Takmer vzdy pomoze vypnut a zapnut ale kedze je na to napojene magio tak to prerusi telku. router je v mode bridge a za nim mam zaradeny asus rt-ac87u.
      Dik za odpovede
    • Od Lukaso88
      Dobrý deň,
      mal by som otázku k môjmu routeru. Už dlhšiu dobu sledujem problémy s WiFi. Momentálne mám rýchlosť download okolo 37Mbps. Ak túto rýchlosť zmeriam cez LAN s použitím notebooku, rýchlosť je počas merania (cca 10s) celkom stabilná, niesú tam nejaké výrazné výkyvy ani nič podobné. Keď sa však pripojím cez WiFi, počas merania rýchlosť skáče od 5Mbps niekedy len po 15 Mbps, inokedy 22 Mbps atd. Keď sa hned potom pripojím cez LAN, rýchlosť je stabilných 37Mbps. Po reštarte routra (stačí aj sotwarovo vypnúť a zapnúť wifi, nieje treba odpojiť napájanie) je to o dosť lepšie, pripojeniu LAN sa to však stále nevyrovná. Lenže, nevydrží to takto dlho. Po nejakých cca 2-3 dňoch je rýchlosť znova veľmi nízka a nestabilná. Resetovat router každé 2 - 3 dni sa mi nezdá ako dobré riešenie. Viete mi nejak poradiť? Čo na toto vplýva? Je u týchto routerov nejaká výrobná vada? Poprípade aké sú podmienky na výmenu routera? 
      Ďakujem za názory. 
    • Od buborubo
      Dobrý deň,
      Mám od Telekomu k Magio internetu prenajatý router ZTE Speedport Entry 2i. Wifi internet chytám na mobil, počítač aj zariadenia smart domácnosti. Keďže niektoré časti domu nie sú pokryté wifi sieťou, použil som opakovače (repeater/range extender). Podľa návodov výrobcov som pripojil opakovače k routru, vytvoril som rozšírenú sieť, ale cez ňu sa nedá pripojiť k internetu. S mojím druhým routerom oba repeatery fungujú korektne.
      Aké zmeny mám vykonať v nastaveniach routru ZTE, aby zosilňovače spolupracovali s routrom?
      Vyskúšal som 2 opakovače: Xiaomi Wifi Pro Repeater a DIGOO DG-R611.
    • Od Soulless
      Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.
      Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.
      Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.
      Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.
      Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.
      Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.
      Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.
      Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.
      Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.
      Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.
    • Od Jozef_Rudy
      Mam Alcatel HH40 
      dal by sa tam pripojit druhy router napr tp link bez lan kabla ? Alebo nejake navrhy ?