Otázka

  • 0

Pridal (editované)

čaute tak dnes som písal opäť reklamačný list na rýchlosť : prikladám celé znenie : 

Zdravím v Pondelok 27.6.2020 bola v našej lokalite Dolné Trhovište Jelenová 237 búrka tak aby som si nepoškodil router rozhodol som sa ho vytiahnuť z elektriky. Na druhý deň ráno som zapol router naspäť pozrel som sa na hodnoty a útlm ( Line attenuation ) bol vyšší než býva zvyčajne. Ping zo 14ms stúpol na 18ms. Tak som sa rozhodol nahlásiť poruchu technikom. Dnes ráno mi  volal robot, že porucha je odstránená. Na moje prekvapenie mi bola znížená rýchlosť z 90 Mbps na 70Mbps.

Profil mal pred poruchou  hodnoty 99000kbps ( toto bola hodnota kedy internet išiel 90Mbps ) a útlm bol 9.9dB

Teraz po oprave poruchy mám hodnoty profilu 91512 kbps a útlm 10,2dB už hodnoty napovedajú že profil nebude nastavený na 90Mbps a nebudem dosahovať také hodnoty ako pred búrkou.

Max rate je : 134072 kbps nerozumiem prečo znížili profil. Ja som čakal, že dôjde k výmene kábla aby sa útlm upravil a oni namiesto toho znížili rýchlosť. Podobný problém som tu už riešil v minulosti na Lantiq DSLAM kde technici tiež po nahlásení poruchy mi znižovali profily až na základe mojich niekoľkých reklamácií bol problém vyriešený. Teraz keďže sa prešlo už na nový DSLAM – Broadcom tak som myslel, že už viac sa situácia zo znižovaním profilov nemôže opakovať. Nová technológia doteraz fungovala bezchybne od Decembra 2019 som nemal žiadny problém internet fungoval stabilne 90Mbps ( samozrejme pri vypnutom magiu ). Viem, že keď je magio zapnuté si to berie nejakú rýchlosť na to námietky nemám ale viem, že vždy keď sa vyplo som mal 90Mbps až do Pondelkovej búrky samozrejme prikladám screenshoty, že som tých 90Mbps naozaj mal.

Písal som na podporu nefunguje mi tam mi technik povedal, že profil mám nastavený na 90 že čo chcem, že keď nedosahujem 90 že aj tak je to v poriadku lebo v profile  XL keď mám cez 50Mbps tak je to OK. Dovolím si odporovať a preto píšem aj tento reklamačný list. Pred burkou som mal také hodnoty ako uvádzam vyššie internet išiel každý deň 90Mbps mám to z dlhodobého hľadiska odsledované. Teraz zrazu keď ide 70 mám sa tváriť že je to v poriadku a byť spokojný? No nie nebudem. Žiadam Vás veľmi pekne prosím pozrite sa na problém znova a vráťte mi profil 90Mbps tak ako tomu bolo pred búrkou. Zníženie rýchlosti na to aby sa zdvihol margin nepokladám za vyriešený problém. Dokladám aj screenshoty hodnoty pred búrkou a po búrke. Aby ste mi verili, že nie som nejaký klamár. Pokiaľ išlo všetko bez problémov nemal som dôvod byť nespokojný.

 

Ďakujem za rýchle vyriešenie mojej požiadavky. Veľmi pekne Vás prosím vyriešte môj problém. Ja pracujem z domu preto potrebujem stabilný a rýchly internet. Doteraz som bol nadmieru spokojný. Verím, že toto bolo iba malé nedorozumenie.

 

S pozdravom Miškovič

Nechápem nezmyselné zníženie profilu keď pred búrkou to išlo ako blesk. :( 

 

Váš názor ma poteší nechápem prečo keď vždy po výpadku opravujú znižujú profily :D:D:D 

hodnoty novy update 858 - internet ide 90 international pieštany .png

Posledné merania rýchlosti internetu .png

 

zníženie rýchlosti po búrke 3.7.2020 ( hodnoty ).png

Editoval/-a boss323

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

to je uplne normalne ze utlm moze byt po restarte routra o niekolko desatin vyssi.. co tak pockat tyzden alebo dva ci sa profil neupravi a az potom to riesit ? Toto nie je na reklamaciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

oni mi to samy od seba znizili a tvrdia ze mam 90 o to tu ide 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

profil je nastaveny dobre..pockaj 2 tyzdne a potom to ries teraz je to zbytocne.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

diki za odpoved pockam teda 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To si vážne riešil nárast ping o 4ms? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

riesim to ze nemam 90 Mbps tak ako som mal 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to ti upraví ústredňa do niekoľko dní... máš magio tv, je tam nastavený taký profil, kde je možné že sa navýši aspoň o niečo.... vyčkaj.. ak budeš do toho vŕtať nemusíš mať profil ani taký aký máš... toto ti hovorím z vlastnej skúsenosti :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nevrtam uz kaslem na to dnes sa pani z podpory vyjadrila nasledovne mám 90profil nastaveny zevraj vyckame uvidime dam vediet 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chlapci tak dnes som pisal opäť na podporu pisali mi ze idem na plnom rezime ze nic sa dvihat nebude tak potom asi tomu nerozumiem hahahha 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak dnes uz je problem vyrieseny znova som napisal na techgroup musi byt nastavena hodnota na pristupe 92160kbps vtedy ide internet 90Mbps upload je 9216kbps predtym to bolo nastavené na  91 511 / 11 519 Kbps uz je teraz vsetko OK mam aj 14ms ping konecne tak ako som mal .... Takze nebolo zbytocne sa ozvat. Tymto dakujem Michalovi z techgroup 

rýchlosť (2).jpg

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim vsetkych teraz bola znovu burka zase udrel niekde blesk vyhodilo internet , internet nabehol ale linka hádže 200 chyb za hodinu. Mám to zajtra nahlásiť? ďakujem !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je úplne normálne že linka bude viac chybovat. Pokial máš mágio a nepixelizuje obraz alebo neseka tak to nerieš.

 

Zdravim vsetkych teraz bola znovu burka zase udrel niekde blesk vyhodilo internet , internet nabehol ale linka hádže 200 chyb za hodinu. Mám to zajtra nahlásiť? ďakujem !

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chlapci nechcem zakladat 300 tem tak sa to opytam tu prisiel som na taku zaujimavost ze kazdym restartom routra sa mi zmeni utlm nemyslim tym ze sa stale meni ale bud po nacitani linky nabehne 9,9 db alebo 10.1 db rozdiel v nich ako - taký nie je ale co je zaujimave ak mi po restarte nahodi utlm 9,9 db a v speedtest appke hned na zaciatku international business Piešťany a potom prepnem že chcem merať na telekom serveri tak mi appka aj normalne vo windowse namera 90Mbps ak po restarte routra hodi utlm 10,1db a na zaciatku telekom server hned tak vo windowse nenameram 90 iba v safe mode nie je to zaujimave ? vie mi niekto vysvetlit preco sa to deje ... Tak ako vidite na screenshotoch tak ked sa mi to podari chytit tak internet bezi ako blesk diki  za postrehy  

internet ide vtedy na maximum ak v speedteste hned po spusteni nenahodí telekom server tak ako to je na obrazku ak hodi iny vtedy ide internet na maximum.png

pod týmto jediným serverom ide internet naplno nastaveniaa routra mam v priečinku hodnoty line attenuaation sú 9.9 db  teraz ide net na max pravdepodobne zalezi od servera co hodi speedtest.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nahodil si orange server nie telekom. podľa obrázkov. 

ale neviem ti odpovedať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to je jedno ci bol server orange alebo Piešťany skrátka keď hodí na začiatku iný server nameria 90 ako nič nechápem ale prečo skúsim ešte položiť túto otázku na techgroup

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar