Otázka

  • 0

Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no ako telekom plánuje vyriešiť to neviem, 
ja osobne napísal by som sťažnosť na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam 

čo sa deje a stým, že to už sú 4ry dni.  žiadam kompenzáciu za tieto problémy ktoré som nezapríčinil ja a nech si to rieši telekom. 

ak je problem v telekome, keď žiadaš kompenzáciu, jedine vtedy sa pohnú veci napred z mojich skúseností a aj to je remax stále je to problém telekomu. 

ale písali viacrerí, že majú tento problém, takže to bude väčší problém 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od hanka-62
      Dobrý deň.
      Mám záujem o predĺženie paušálu a k tomu by som si chcela objednať aj fitnes náramok  Xiaomi Mi Band 5.
      Chcem sa opýtať,či je v tých hodinkách české,alebo slovenské ovládanie (menu).
      Na nete som sa dočítala,že upgrade mal byť v auguste a mala by tam byť aj čeština,slovenčina.
      Anna Barčáková
    • Od killi152
      Mam telefon Samsung Galaxy a50 dual sim.ked niekomu volam (prevazne zo sim1) prestane po par sekundach pocut druhu stranu aj ked ma druha strana stale pocuje.ked hovor ukoncim a chcem zavolat znova napise nepodatilo sa pripojit.ked skusim zavolat z druhej karty, to iste. zapnem rezim V lietadle nasledne ho vypnem a vsetko funguje normalne. Je jedno ci ma protistrana telekom alebo nejakeho ineho operatora.hladat chybu v telefone alebo v sim karte?
    • Od reznisek
      Dobrý deň, chcel som sa opýtať či plánujete zaradiť do ponuky telefón Sony Xperia 5 ii 
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od Gajdy40
      Dobry den,
      Už pred viacerými dňami som si všimol že zmizli z ponuky telefóny xiaomi mi 10 a aj jeho lite verzia.Budú ešte v ponuke?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od miromiro1
      Zdravim
       Viete mi povedat ci budu a kedy telefony iphone 11 pro 256 gb. Na stranke su nedostupne. Chcem predlzit pausal a ten iphone nie je dostupný. 
    • Od Luigi456
      Dobrý deň,  chystáte zaradiť do ponuky Samsung Galaxy M51? Ak áno tak kedy?
      Ďakujem vopred za odpoveď.