Otázka

  • 0

Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

no ako telekom plánuje vyriešiť to neviem, 
ja osobne napísal by som sťažnosť na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam 

čo sa deje a stým, že to už sú 4ry dni.  žiadam kompenzáciu za tieto problémy ktoré som nezapríčinil ja a nech si to rieši telekom. 

ak je problem v telekome, keď žiadaš kompenzáciu, jedine vtedy sa pohnú veci napred z mojich skúseností a aj to je remax stále je to problém telekomu. 

ale písali viacrerí, že majú tento problém, takže to bude väčší problém 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Roberto123123
      Na tipos mam obmedzenie iba dva krát vložiť na ucet,neviete prečo keď som vždy mal 15?
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Renefarkasovsky
      Dnes nám technik zriadil KZ router Sercom speedport+ . Dióda DSL bliká už hodiny. Povedal nám, že to niekedy trvá dlhšie. Je možné, aby sa to tak dlho inštalovalo? Máte s tým niekto skúsenosť? Dajte nám vedieť. Ďakujem.
    • Od Simona_Zahradnikova
      Mate nietko skusenosti s doručením telefonu kurierom ked telefon nebol na sklade? Do kolkych dni vam prisiel telefon? objednavala som v sobotu na pobocke s tym ze mi ma prist v utorok. Ale ako pozeram na stranke tak telefon nemaju na sklade. 
      Dakujem za každou informaciu. 
    • Od lukaskurti22
      Dobrý deň, chcel by som sa informovať, že či vo vašej ponuke budú nejaké nové budget telefóny ako napríklad Oneplus Nord alebo Motorola G 5g Plus. Keďže telefóny Oneplus sa začali oficiálne predávať aj na Slovensku a Motoroly sú tu dosť populárne tak si myslím, že by bolo fajn aby to bolo v ponuke. Prosím dajte mi vedieť. Ďakujem.  
    • Od v.syky666
      Dobrý deň... vôbec neviem zistiť že či,alebo kedy budem mať nárok na nivy mobil k pausalu,poprípade či zmenou na jeden z tých nových pausalov budem mať, neviete kde to nájdem? .. Nemám čas ísť na pobočku,ďakujem za info