aplikacia telekom

Otázka

  • 0

Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!
      Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.
      Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !

    • Od fero.skokan
      Dobrý deň!
      Prečo v mobilnej aplikácii nie je možnosť vybrať si z novej ponuky služieb, ale podsúvate tam iba tú najviac výhodnú pre Vás a absolútne nevýhodnú pre zákazníka bez možnosti zvoliť si inú ???Píšete v návode, že číslo zákazníka si jednoducho zistíte v mobilnej aplikácii, kedˇv okne prehľad kliknete na tri bodky atď. Zabúdate, že okrem Androidov majú Vaši klienti aj iOS systémy a tam to možné nie je dohľadať sa čísla zákazníka, lebo v okne Prehľad nie je žiadne tlačítko MENU !!