Zrušenie zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň 1.8 2020 končí synovi viazanosť na 24 mesiacov. Kedy treba požiadať o zrušenie zmluvy? Dak2

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Súhlasím,alebo v nasledujúci deň po skončení viazanosti. Tiež tak urobím,lebo nie som spokojný s cenami. Platiť za Áno L 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 a bez telefónu ( ten som nechcel). Niektorí zákazníci majú Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou,nájdu sa,aj takí čo majú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou. Čo sa sprostý,aby im toľko peňazí platil?! Celé roky im platím kopu peňazí za oba paušály a doslova do písmena zobrať,aby mi dali mizernú zľavu -20%??? Dali mi akurát -20% na jeden Áno L paušál - druhý za plnú sumu. Telekom si neváži starích platiacich zákazníkov,vždy som im platil načas faktúry!!! 👍. Ten prístup je otrasný! Buď dám zľavu všetkým starím zákazníkom rovnakú,alebo nedám žiadnú nikomu. Toto je podľa Telekomu fér?? Nechcem tu vyplakávať, ale nepáči sa mi taký prístup od operátora.😒

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čo sa týka prenosu čísla , tak tam nie je nastavená výpovedná lehota , ale je lepšie požiadať o prenos v deň skončenia viazanosti , aby ti nebola účtovaná pokuta , aj keď sa bude jednať iba o centy.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Využíjem aj ja túto tému.

 

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

teda keďže mne končí 16.08 a chcem preniesť číslo tak to musím riešiť mesiac a 4 dni pred koncom viazanosti (12.07) ? alebo pokiaľ sa jedná o prenos čísla tak to stačí cca. 4-5 dní pred koncom viazanosti ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Uplatňuje sa mesačná výpovedná lehota, k poslednému dňu následujúceho zúčtovacieho obdobia, podľa toho požiadaj o zrušenie osobne na predajni, alebo je možné zaslať výpoveď listom na adresu  Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. Vo výpovedi žiadajú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. 

Info je uvedené aj tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?