Zrušenie zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň 1.8 2020 končí synovi viazanosť na 24 mesiacov. Kedy treba požiadať o zrušenie zmluvy? Dak2

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Uplatňuje sa mesačná výpovedná lehota, k poslednému dňu následujúceho zúčtovacieho obdobia, podľa toho požiadaj o zrušenie osobne na predajni, alebo je možné zaslať výpoveď listom na adresu  Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. Vo výpovedi žiadajú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. 

Info je uvedené aj tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Využíjem aj ja túto tému.

 

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

teda keďže mne končí 16.08 a chcem preniesť číslo tak to musím riešiť mesiac a 4 dni pred koncom viazanosti (12.07) ? alebo pokiaľ sa jedná o prenos čísla tak to stačí cca. 4-5 dní pred koncom viazanosti ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čo sa týka prenosu čísla , tak tam nie je nastavená výpovedná lehota , ale je lepšie požiadať o prenos v deň skončenia viazanosti , aby ti nebola účtovaná pokuta , aj keď sa bude jednať iba o centy.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Súhlasím,alebo v nasledujúci deň po skončení viazanosti. Tiež tak urobím,lebo nie som spokojný s cenami. Platiť za Áno L 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 a bez telefónu ( ten som nechcel). Niektorí zákazníci majú Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou,nájdu sa,aj takí čo majú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou. Čo sa sprostý,aby im toľko peňazí platil?! Celé roky im platím kopu peňazí za oba paušály a doslova do písmena zobrať,aby mi dali mizernú zľavu -20%??? Dali mi akurát -20% na jeden Áno L paušál - druhý za plnú sumu. Telekom si neváži starích platiacich zákazníkov,vždy som im platil načas faktúry!!! 👍. Ten prístup je otrasný! Buď dám zľavu všetkým starím zákazníkom rovnakú,alebo nedám žiadnú nikomu. Toto je podľa Telekomu fér?? Nechcem tu vyplakávať, ale nepáči sa mi taký prístup od operátora.😒

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej
    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede