Zrušenie zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň 1.8 2020 končí synovi viazanosť na 24 mesiacov. Kedy treba požiadať o zrušenie zmluvy? Dak2

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Uplatňuje sa mesačná výpovedná lehota, k poslednému dňu následujúceho zúčtovacieho obdobia, podľa toho požiadaj o zrušenie osobne na predajni, alebo je možné zaslať výpoveď listom na adresu  Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. Vo výpovedi žiadajú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. 

Info je uvedené aj tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Využíjem aj ja túto tému.

 

inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. 

ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť.  vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. 

 

avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. 

Príklad: 

chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi.

v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní. 

 

teda keďže mne končí 16.08 a chcem preniesť číslo tak to musím riešiť mesiac a 4 dni pred koncom viazanosti (12.07) ? alebo pokiaľ sa jedná o prenos čísla tak to stačí cca. 4-5 dní pred koncom viazanosti ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čo sa týka prenosu čísla , tak tam nie je nastavená výpovedná lehota , ale je lepšie požiadať o prenos v deň skončenia viazanosti , aby ti nebola účtovaná pokuta , aj keď sa bude jednať iba o centy.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Súhlasím,alebo v nasledujúci deň po skončení viazanosti. Tiež tak urobím,lebo nie som spokojný s cenami. Platiť za Áno L 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 a bez telefónu ( ten som nechcel). Niektorí zákazníci majú Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou,nájdu sa,aj takí čo majú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou. Čo sa sprostý,aby im toľko peňazí platil?! Celé roky im platím kopu peňazí za oba paušály a doslova do písmena zobrať,aby mi dali mizernú zľavu -20%??? Dali mi akurát -20% na jeden Áno L paušál - druhý za plnú sumu. Telekom si neváži starích platiacich zákazníkov,vždy som im platil načas faktúry!!! 👍. Ten prístup je otrasný! Buď dám zľavu všetkým starím zákazníkom rovnakú,alebo nedám žiadnú nikomu. Toto je podľa Telekomu fér?? Nechcem tu vyplakávať, ale nepáči sa mi taký prístup od operátora.😒

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Slavo230
      Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 
    • Od Juraj0506
      Dostal niekto zľavu -20 % po skončení viazanosti na nový T-paušál z viazanosťou 24 mesiacov? Len tak má to zaujíma. Pretože v minulosti keď niekomu končil paušál Happy L,tak mu poskytli zľavu na Áno L -20 % s ceny paušálu,samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je to,aj tomto prípade,ak skončí viazanosť na Áno L?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       

       
    • Od Annasuliova
      Dobrý den prosím vás chcem sa spitat mám paušál t mobil a neviem po kolko mám splátku mesacne dakujem pekne
    • Od Ramona
      Dobry vecer, chcem sa opytat, ci sa nieco u Vas deje, lebo vo Chvojnici okres Myjava
      je vypadok siete. Nejde nic, tv, internet, mobil. ďakujem za odpoveď Ramona
    • Od jozzo
      Mam pausal biznis mini 12, je tam sekundova tarifikacia? Nejak sa mi nezdá...