nefunkcne magio go v prehliadaci

Otázka

  • 0

uz ma fakt prestalo bavit, ze od minuleho tyzdna mi magio go po prihlaseni vypisuje " Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr. "

ziada o riesenie. rady typu zmazat cache a podobne nefunguju. na milion percent nefunguju. rovnake spravanie je vo firefoxe aj microsoft edge.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Takže zas a znova tu máme bielu obrazovku a nepomáha žiaden z nápadou ako to opraviť....možno by skôr pomohlo vydať normálnu aplikáciu ktorú si stiahneme a nemusíme prehrávať cez prehladavače Mozila už neakú dobu nedokáže prehrať a Chrom sa pred chvíľou taktiež preistotu odpojil.

Stojí to celé za.......:(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež sa pridávam s týmto problémom, je to zhruba posledný mesiac, dva ... predtým to ako tak išlo.

Telekom sa tvári, akú skvelú aplikáciu a webový prístup má, ale pritom sú to nedopracované aplikácie s množstvom chýb.

A ešte v takejto situácii Magio Go zdražoval.

Najnovšie to idú úplne obmedziť na Smart TV a Android TV pri službe Magio Go k pevným službám. Citujem z nižšie uvedeného článku:

Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu.

„Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje.

Otvorene sa pýtam, či je úlohou Telekom v poslednom období nasierať svojich zákazníkov, lebo jedine to mi vychádza, keď sledujem ich posledné kroky a rozhodnutia.

 

Prečo ak má Telekom problém, že niektorí zákazníci bezplatný prístup Magio Go k pevným službám zneužívajú a heslá poskytujú kde komu, prečo nerieši takýchto zákazníkov, ale nie ... Telekom "potrestá" všetkých, aj tých, čo to nezneužívajú.

 

Ďakujem Telekom, well done.

 

https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Otvorene sa pýtam, či je úlohou Telekom v poslednom období nasierať svojich zákazníkov, lebo jedine to mi vychádza, keď sledujem ich posledné kroky a rozhodnutia.

:D nuž....... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kedze telekom dlabe na toto forum, podal som "staznost" prostrednictvom portalu.

prisla takato odpoved, ale mne teda nepomohla. zmazal som v aplikacii "zaregistrovane" prehliadace, ale ked som sa prihlasil cez prehliadac, aj tak neslo. :)

 

V tomto pripade je potrebne vymazat priamo v sluzbe Magio Go zaregistrovane zariadenia.

Zariadenia zmazete cez Menu (ozubene koliesko vpravom hornom rohu stranky) – Moje zariadenia, zmazte vsetky dostupne zariadenia, nasledne po spusteni streamu sa zariadenie automaticky zaregistruje.

 

V pripade, ze problem bude pretrvavat odporucame sa vzdy pred ukoncenim sledovania magio go korektne odhlasit a kartu s danou strankou zatvorit. Odporucame tiez odskusat sluzbu v prehliadaci Google Chrome.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

kedze telekom dlabe na toto forum, podal som "staznost" prostrednictvom portalu.

prisla takato odpoved, ale mne teda nepomohla. zmazal som v aplikacii "zaregistrovane" prehliadace, ale ked som sa prihlasil cez prehliadac, aj tak neslo. :)

 

V tomto pripade je potrebne vymazat priamo v sluzbe Magio Go zaregistrovane zariadenia.

Zariadenia zmazete cez Menu (ozubene koliesko vpravom hornom rohu stranky) – Moje zariadenia, zmazte vsetky dostupne zariadenia, nasledne po spusteni streamu sa zariadenie automaticky zaregistruje.

 

V pripade, ze problem bude pretrvavat odporucame sa vzdy pred ukoncenim sledovania magio go korektne odhlasit a kartu s danou strankou zatvorit. Odporucame tiez odskusat sluzbu v prehliadaci Google Chrome.

skusal si to na starsej verzii Chromu ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chrome som neskusal. nemam v plane ho instalovat. momentalne som presiel na novy edge a firefox ako "zaloha".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chromu sa ja osobne chromu vyhýbam, toľko ramky mu zjesť istotne nedám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahojte, skuste - F12 - Application - Local Storage a vsetko vymazat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže v podstate priznávate, že to máte nedoriešené, ale zvýšiť cenu Magio Go viete.

To musíte mať fakt skvelých manažérov, ktorí na takéto riešenie prišli.

Vyjadrite sa prosím aj k tým novotám, ktoré zavádzate:

Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu.

„Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje.

 

https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze predavate sluzbu, ktorej funkcnost neviete zabezpecit.

tymto ziadam okamzite o financnu kompenzaciu az do vyriesenia problemu formou zlavy z mesacnej faktury. okamzite!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a slovenska obchodna inspekcia sa tiez potesi z mojho podania, nehovoriac o telekomunikacnom urade, kam budem tiez smerovat podanie voci telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam ďalší problém Magio Go v prehliadači, ktorý evidujem posledný týždeň, resp. 2:

Pri sledovaní programu z archívu po pár minútach program sekne a ďalej nejde, ani po preskočení dopredu. Pri opätovnom spustení ide len do toho istého času, kedy sa opäť sekne. V aplikácii táto chyba nie je, iba v prehliadači. Resp. pri sledovaní toho istého programu v aplikácii v čase, kedy sa to seklo v prehliadači, program skočí o pár minút ďalej.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od suxar76
      Dobry den, chcem sa opytat, preco je vysielanie cez Magio go oneskorene oproti realnemu casu o cca 2-3 minuty?
      Da sa to nejako zosynchronizovat?
      Pozereram to na Android TV.
    • Od alenaG3
      Dobry den, chcem sa opytat ci sa da aktivovat magio GO aj online.. dnes, ..hned teraz. mam magio televiziu , takz to mam zadarmo k tomu, ale je potrebne to aktivovat a vraj len na pobocke, alebo s operatorom, ktory je len cez pracovne dni.a manzel v nemecku chce pozerat hokej :-)
    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov? 
    • Od simi23
      Dobrý deň, 
      máme od vás televíziu MAGIO (pre dve zariadenia) - chcela by som sa informovať, či máme nárok na MAGIO GO (zadarmo) cez tablet, príp. telefón. Ak áno, ako môžem získať prihlasovacie údaje. 
       
       
      S pozdravom
       
    • Od tyler91
      Zdravím, ak máme Magio GO zadarmo k Magiu na pevnej sieti je tam podmienka, že môžem sledovať na 1 zariadení súčasne. Moja otázka je však, ak chcem pozerať na inom zariadení musím to pôvodné zmazať a nové zaregistrovať ? alebo sa to registruje/odhlasuje automaticky ?
    • Od vhxsoft
      16.3 som zaplatil Magio Go..
      Nejde mi