nefunkcne magio go v prehliadaci

Otázka

  • 0

uz ma fakt prestalo bavit, ze od minuleho tyzdna mi magio go po prihlaseni vypisuje " Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr. "

ziada o riesenie. rady typu zmazat cache a podobne nefunguju. na milion percent nefunguju. rovnake spravanie je vo firefoxe aj microsoft edge.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Takže zas a znova tu máme bielu obrazovku a nepomáha žiaden z nápadou ako to opraviť....možno by skôr pomohlo vydať normálnu aplikáciu ktorú si stiahneme a nemusíme prehrávať cez prehladavače Mozila už neakú dobu nedokáže prehrať a Chrom sa pred chvíľou taktiež preistotu odpojil.

Stojí to celé za.......:(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež sa pridávam s týmto problémom, je to zhruba posledný mesiac, dva ... predtým to ako tak išlo.

Telekom sa tvári, akú skvelú aplikáciu a webový prístup má, ale pritom sú to nedopracované aplikácie s množstvom chýb.

A ešte v takejto situácii Magio Go zdražoval.

Najnovšie to idú úplne obmedziť na Smart TV a Android TV pri službe Magio Go k pevným službám. Citujem z nižšie uvedeného článku:

Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu.

„Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje.

Otvorene sa pýtam, či je úlohou Telekom v poslednom období nasierať svojich zákazníkov, lebo jedine to mi vychádza, keď sledujem ich posledné kroky a rozhodnutia.

 

Prečo ak má Telekom problém, že niektorí zákazníci bezplatný prístup Magio Go k pevným službám zneužívajú a heslá poskytujú kde komu, prečo nerieši takýchto zákazníkov, ale nie ... Telekom "potrestá" všetkých, aj tých, čo to nezneužívajú.

 

Ďakujem Telekom, well done.

 

https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Otvorene sa pýtam, či je úlohou Telekom v poslednom období nasierať svojich zákazníkov, lebo jedine to mi vychádza, keď sledujem ich posledné kroky a rozhodnutia.

:D nuž....... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kedze telekom dlabe na toto forum, podal som "staznost" prostrednictvom portalu.

prisla takato odpoved, ale mne teda nepomohla. zmazal som v aplikacii "zaregistrovane" prehliadace, ale ked som sa prihlasil cez prehliadac, aj tak neslo. :)

 

V tomto pripade je potrebne vymazat priamo v sluzbe Magio Go zaregistrovane zariadenia.

Zariadenia zmazete cez Menu (ozubene koliesko vpravom hornom rohu stranky) – Moje zariadenia, zmazte vsetky dostupne zariadenia, nasledne po spusteni streamu sa zariadenie automaticky zaregistruje.

 

V pripade, ze problem bude pretrvavat odporucame sa vzdy pred ukoncenim sledovania magio go korektne odhlasit a kartu s danou strankou zatvorit. Odporucame tiez odskusat sluzbu v prehliadaci Google Chrome.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

kedze telekom dlabe na toto forum, podal som "staznost" prostrednictvom portalu.

prisla takato odpoved, ale mne teda nepomohla. zmazal som v aplikacii "zaregistrovane" prehliadace, ale ked som sa prihlasil cez prehliadac, aj tak neslo. :)

 

V tomto pripade je potrebne vymazat priamo v sluzbe Magio Go zaregistrovane zariadenia.

Zariadenia zmazete cez Menu (ozubene koliesko vpravom hornom rohu stranky) – Moje zariadenia, zmazte vsetky dostupne zariadenia, nasledne po spusteni streamu sa zariadenie automaticky zaregistruje.

 

V pripade, ze problem bude pretrvavat odporucame sa vzdy pred ukoncenim sledovania magio go korektne odhlasit a kartu s danou strankou zatvorit. Odporucame tiez odskusat sluzbu v prehliadaci Google Chrome.

skusal si to na starsej verzii Chromu ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chrome som neskusal. nemam v plane ho instalovat. momentalne som presiel na novy edge a firefox ako "zaloha".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chromu sa ja osobne chromu vyhýbam, toľko ramky mu zjesť istotne nedám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahojte, skuste - F12 - Application - Local Storage a vsetko vymazat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže v podstate priznávate, že to máte nedoriešené, ale zvýšiť cenu Magio Go viete.

To musíte mať fakt skvelých manažérov, ktorí na takéto riešenie prišli.

Vyjadrite sa prosím aj k tým novotám, ktoré zavádzate:

Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu.

„Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje.

 

https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze predavate sluzbu, ktorej funkcnost neviete zabezpecit.

tymto ziadam okamzite o financnu kompenzaciu az do vyriesenia problemu formou zlavy z mesacnej faktury. okamzite!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a slovenska obchodna inspekcia sa tiez potesi z mojho podania, nehovoriac o telekomunikacnom urade, kam budem tiez smerovat podanie voci telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam ďalší problém Magio Go v prehliadači, ktorý evidujem posledný týždeň, resp. 2:

Pri sledovaní programu z archívu po pár minútach program sekne a ďalej nejde, ani po preskočení dopredu. Pri opätovnom spustení ide len do toho istého času, kedy sa opäť sekne. V aplikácii táto chyba nie je, iba v prehliadači. Resp. pri sledovaní toho istého programu v aplikácii v čase, kedy sa to seklo v prehliadači, program skočí o pár minút ďalej.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od cp22lis55
      Dobrý deň chcem sa spýtať či magio go funguje na Google Chromecast 
    • Od memerg75
      Eviduje niekto, kto ma magio go na PC (cize nie mobil appka a nie TV Box) tento problem s prepalenou bielou farbou (akoby prednastaveny max. kontrast v stream)? Najskor som myslel, ze sa mi pokazil monitor :-) ale po kratkom skumani som zistil, ze to je takto prednastaveny cely magio go stream cez web browser. takmer nepozeratelne. pre porovnanie, ten isty browser s povodnym streamom Markizy. Zda sa mi, ze sa tato zmena prejavuje iba od dnes, t.j. 17.12.2020. v mobilnej aplikacii tento problem nemam.
       


    • Od paly273
      Prečo sa nemôžem prihlásiť do Magio go na telefone alebo notebooku ?
    • Od tomas.hlavac
      Dobrý deň,
      chcem sa spýtať, v čom môže byť problém, keď seká obraz vo webovom prehliadači cez Magio Go v akomkoľvek TV programe. Ostatné streamy (YouTube atď) idú úplne v poriadku, bez sekania obrazu. Ovládač ku grafickej karte je update-nutý na najnovšiu verziu.
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od Papenko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať kedy bude služba Magio Go dostupná pri LG televízory.
      Ak áno, či aj pre staršie modely.
       
      Ďakujem
       
      AK
    • Od skalla16
      Zdravím,chcem sa opýtať či sa niekto nestretol s problémom s prihlásením sa do Magio go aplikácie v Smart tv ,dostal som od telekomu k paušálu 2 Magio go účty zadarmo ,ale tie boli len do mobilu a tak som si kúpil cez sms ktorú mi vyhodilo pri načítaní QR kódu v Smart tv za 4 eura Magio go ale keď zadam prihlasovacie údaje napíše mi že sú zle a aj tak ma neprihlási,pritom mám napísané všetko správne ,neviete poradiť ?