Častý VÝPADOK internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

prepáčte ale stažovat sa na internet ked je výpadok ako píšete hore 2minúty potom 13minut? :D keby vám nejde dva dni v kuse pochopím ale toto :D

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

treba ich bombardovať na poruchovej linke, prípadne chate... nič iné nepomôže...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59
    • Od iiiii20
      Dobry den,
      chcela by som sa opytat, preco po zadani adresy pri objednavani si Magio Internetu sa ponuka neobmedzeneho internetu zmeni na obmedzeny (pricom rychlost stiahovania sa zvysi)?
      Dakujem vopred.
      Hybska