Častý VÝPADOK internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

prepáčte ale stažovat sa na internet ked je výpadok ako píšete hore 2minúty potom 13minut? :D keby vám nejde dva dni v kuse pochopím ale toto :D

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.Dnes bola búrka a samozrejme internet už dnes 2x vypadol,napriek tomu,že je už dávno po daždi aj po búrke ale internet aj pevná linka Nám stále vypadáva.Dnes bol druhý výpadok o 16:37-16:50hod,doteraz to nik nerieši,napriek volaniam na poruchy,že sa v ústredni niečo deje,ale na to sú iní odborníci preto to aj tak vypadá.Pekný deň,Telekom.

treba ich bombardovať na poruchovej linke, prípadne chate... nič iné nepomôže...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od StanTheB
      Dobrý deň. Mam problem v hre Fortnite, konkrétnejšie s pingom v danej hre. Mam aktivovaný balík Magio XL, a stránka speedtest.net mi ukazuje, že môj ping je približne 16, ale vo Fortnite sa pohybuje od 30-60 PING. Používam Eithernet kábel a môj ping je stale rovnaký. Pokúšal som sa žiadať o pomoc u Epic Games, ale nedokázali mi pomôcť. Mam kontaktovať Telekom zákaznícku linku, alebo mám vyskúšať niečo iné?
    • Od spakino
      Dobrý  deň  prosím vás dá  sa prejsť  z  balíka XL na M počas viazanosti  Ďakujem 
    • Od LagoSk
      Dobrý deň mám problém na pc mi nejde internet iba wifi keď skúsim dať automatickú opravu wifi tak mi to vypíše že wifi nemá platnú konfifuráciu protokolu ip skúšal som rôzne veci aj preinštalovať windows ale nepomohlo. Skúšal som aj pozerať rôzne fóra a tam sa písalo niečo v tom zmysle že router nedodáva adaptéru ip alebo niečo také.
      Prosím o pomoc dopredu ďakujem
    • Od matusik484
      Dobrý deň
      Nechcel som na toto otvárať zbytočne novú tému, ale chcel by som sa poradiť či je momentálne lepšie podať žiadosť o pokrytie VDSL alebo Optiky FTTH ?
      Jeden pán mi písal že v aj v menšich obciach by sa mali budovať optické infraštruktúry.
      Ale pochybujem žeby kvôli niekoľkým podnetom začali to tu celé rozkopávať, takže myslím radšej na VDSL
       
      Vopred Ďakujem !
       
    • Od Frenky20
      Dobry den. Nemoholi sme si nevsimnut cela rodina ze nedavno bola zavedena optika v Krasnej a  tie iste stlpy sa ukladaju uz aj v Kosickej Polianke kde nam bolo povedane ze sa bude realizovat optika. Viem ze je to este v stadiu vystavby a nesu na informacnej tabuli ani na stranke obce ziadne konkretne ifnormacie, bolo by teda mozne podrobnejsie podat informaciu o aku optiku ide teda FTTH ci Rozsirene VDSL alebo optiku 1gb? Dakujem
    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš