Novinka na fóre. Oceňte pomoc druhých svojím hlasom

Otázka

  • 4

Ahojte,

Rada by som dnes upriamila vašu pozornosť na vás – našich prispievateľov. Telekom fórum je komunita, kde si navzájom radíme a zdieľame svoje skúsenosti s Telekom produktami a službami. A práve na našich „radcov“ je zameraná najnovšia fičúrka na fóre. Na hlavnej stránke v spodnej časti sme TOP prispievateľov vymenili za kolónku Populárni prispievatelia. Zobrazujú sa tu všetci tí z vás, ktorí nazbierali za posledné obdobie plusové body – to znamená, že keď niekomu poradili a ich odpoveď sa diskutujúcim pozdávala, dali jej plusový hlas.

Chcem všetkých povzbudiť, aby ste sa nebáli oceniť dobré odpovede našich superuserov a diskutujúcich. Pretože nielen kritika, ale najmä slová a činy pochvaly nás vedia posunúť vpred.

Táto malá zmena je jedným z postupných krôčikov, ako chceme Telekom fórum inovovať. Ďalšie zmeny budeme zapracovávať postupne a samozrejme vám to radi oznámime ;)

Zároveň mi dovoľte oceniť všetkých, ktorí na fórum prispievajú v súvislosti s jeho pravidlami :)

Ak si potrebujete osviežiť pamäť alebo preštudovať, ako to tu funguje, čítajte tu .

prajem všetkým príjemný deň

Lucka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Roberto123123
      Na tipos mam obmedzenie iba dva krát vložiť na ucet,neviete prečo keď som vždy mal 15?
    • Od Renefarkasovsky
      Dnes nám technik zriadil KZ router Sercom speedport+ . Dióda DSL bliká už hodiny. Povedal nám, že to niekedy trvá dlhšie. Je možné, aby sa to tak dlho inštalovalo? Máte s tým niekto skúsenosť? Dajte nám vedieť. Ďakujem.
    • Od Julia_Hubenakova
      Dobrý deň,
      vyplnila so Žiadosť o vydanie vyjadrenia  o existencii TKZ. Poplatok chcem zaplatiť faktúrou, no pýta ma identifikátor - netuším, čo to môže byť. Skúšala som IČO, číslo účtu, číslo adresáta z faktúry, nič však neplatí. Môžte mi teda poradiť, čo sa myslí pod pojmom Identifikátor?
    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 
    • Od gustav
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či je možné rozdvojiť VDSL kábel?, tj. VDSL kábel, ktorý by mi vstupoval do chalupy by som chcel, aby sa nejakým rozbočovačom rozdvojil, jedna časť by išla na poschodie, druhá na prízemie a až tam by som pripojil modemy, na poschodí jeden modem, na prízemí druhý modem. Ďakujem Gustav
    • Od Y2KTom
      Po tom co mi zaviedli doma optiku a dali mi tento router Sagemcom F@st 5655v2 mi prestal fungovat Cloud na zariadeni WD My Cloud.
      Dovtedy vsetko na VSDLku slapalo bez akehokolvek nastavovania.
      Teraz sa v ramci lokalnej siete viem pripojit na Cloud, viem ho aj nastavovat a vyuzivat len proste nefunguje pristup na neho cez Internet - zdielanie suborov a podobne nie administracia.
      Verim ze to je spominanym routrom a jeho presmerovanim portov, skusal som to uz aj nastavovat a vselijake workaroundy ale marne.
      Co by ste mi poradili?