Olívia – náš chatbot vám pošle na e-mail faktúru

Otázka

  • 1

Ahojte,

 možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.

Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.

Pár čísel na  záver J

Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.

 

PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J

 

 

 

wiki_chat_screeny_0620 4.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Vsetko naajlepsie :) hlavne vela spokojnych zakaznikov  :P

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od angorak666
      prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?