Dobry den bol som odpojeny

Otázka

  • 0

Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

po úhrade faktúry prebehne cca. do dvoch pracovných dní znovupripojenie.

Proces môžete urýchliť zavolaním na bezplatnú linku oddelenia pohľadávok 12313 alebo zaslaním dokladu o úhrade cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mirko nám sa stalo, že nás telekom raz odpojil aj napriek tomu, že sme mali faktúra zaplatené. :D 

keď sme to riešili odpoveď došla len že došlo k omylu, lebo omylom nás vymazali ako svojho zákazníka/odberateľa internetu :D 

nespadaj hneď do tejto možnosti :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

po úhrade faktúry prebehne cca. do dvoch pracovných dní znovupripojenie.

Proces môžete urýchliť zavolaním na bezplatnú linku oddelenia pohľadávok 12313 alebo zaslaním dokladu o úhrade cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Tých 48 hodín plati iba cez týždeň alebo aj cez víkend ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

istotne to bude 48 pracovných hodín. 
ale rátajúcich sa až od momentu, kedy platba príde na účet telekomu a počítač ju priradí k danému zákazníkovi. 

@vevericka251

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem