Otázka

  • 0

Zdravim, je super ze sa aj pre program Bez zavazkov umoznilo kupovat datove baliky.  Co mi ale vadi, je to, ze ak mi nahodou skonci niektory datovy balik, tak padnem do neskutocne drahych dat (1MB za 10 centov, t.j. 1GB za 100€).  Moja predstava bola taka, ze ked mam na Bez zavazkov vypnute data a si kupim niektory z datovych balikov, tak sa mi data zapnu, kym je balik platny a aktivny, po jeho skonceni sa mi opatovne data vypnu..  Ale nie je to tak. Aj po kupeni (napr. jednorazoveho balika 1GB za 3€) mi ostali data vypnute. Musel som volat na 0800123456, az tam mi ich zapli. (mobilna appka, ani portal Moj telekom to NEPONUKA).      Naozaj nie je ziadna moznost, aby po vycerpani balika clovek nespadol do tych priserne predrazenych dat ???  Neda sa to urobit tak, ze sa data vypnu, kym si znovu nekupim nejaky balik ??  

Ako je to pri balicku s automatickou obnovou (1GB za 3€ s automatickym dokupovanim) ?  Je tam hrozba, ze medzi vyprsanim dat z prveho nakupu a automatickym dokupenim novych dat, nastane akesi hluche obdobie, kde budem platiti za data nekrestanskych 10 centov za 1MB ?  Alebo sa mozem spolahnut, ze toto nehrozi ?  Prenasaju sa neminute data z obdobia do noveho obdobia ?

Vopred vdaka za odpovede a vysvetlenie.  Poslite pls tie podnety (z prveho odseku) kompetentnym, nech porozmyslaju o tom, ako ten program vylepsit tak, aby nehrozili uzivatelom likvidacne ceny za data po vypadnuti z balika.

vdaka, edo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

moderné smarfóny túto možnosť ponúkajú. pomimo telekomu. 

môžeš si tam nastaviť po akej spotrebe dát dostaneš upozornenie (napríklad pri prečerpaní 80% dát) a po vyčerpaní dát ťa priamo tvoj mobil odpojí od mobilného internetu. 

či niečo také ponúka aj telekom samostatne to netuším. 

no kompetentní nebudú také niečo vymýšľať, ak to už nie je hotové, pretože aj toto je spôsob, ako zo zákazníkov dostať peniaze. navyše sú zákazníci ktorí si potrebujú len pozrieť odchod autobusu raz týždenne alebo niečo podobné a nebudú kupovať balíčky. a keby sa nedostali na dáta dosť by boli mrzutí. navyše keď dnešné smartfóny túto možnosť ponúkajú ale treba si ju nastaviť manuálne po každej aktivácií balíčku. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ok, telefon ma moznost upozornit aj vypnut data pri istej spotrebe..  Predpoklad je tam, ze to mas spravne nastavene, pricom len operator ma spravne pocitanie dat, darmo sa pri nezrovnalosti budes ohanat svojimi nastaveniami a pocitaniami. Dalsia vec je, ze tak jednoducho ako ich system vypne si ich aj zapnes a skus vysvetlit synovi (10 rocnemu faganovi), ze v ziadnom pripade nech si ich nezapina. Vyskoci mu hlaska ze data su vypnute a ci ich chce zapnut.. Jednym klikom ich zapne a tebe potom pride prekvapko na fakture..  Pri inych programoch, ked minies predplateny balik dat, tak si musis dokupit dalsie data, operator ti ich stopne. Myslim, ze ani v tomto programe by nebolo take STRAAASNE zlozite to takto ponat a nastavit. Proste data mas vypnute, kupis si balik, fungujes na nom, minies ho a data sa ti opat zastavia, kym si nekupis znovu nejaky balik.. Takto je to fakt o chytani zakaznikov, ktori nechtiac padnu do ceny 1GB za 100€ !  Kupis si denne data, fajn, zabudnes si ich vypnut o polnoci, appky si natahaju na pozadi desiatky MB a ty pekne platis..  VRCHOLNE NESERIOZNE.  Pokial toto nedotiahnu tak tie jednorazove balicky nestoja za vela. 

Otazny je este ten balik 1GB s automatickym dokupovanim. Na toto si mi neodpovedal, ci je ten prechod plynuly, alebo su tam diery, kde platim za 1MB  0,1 €.  Ak by tam tie diery neboli, tak by to malo zmysel.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokiaľ to dávaš synovi, sám si pamätám ako som to ja mal, by som riešil dobíjacím systémom na kredit. dostane kredit na mesiac a ako si to ukočíruje už je jeho problém. a to je aj počiatok učenia sa hospodáriť. 

a nie neseriózne. je množstvo možností ako sa to dá riešiť, tak aby si neprečerpal priveľa. to že si si vybral práve túto možnosť žiaľ všetko má svoje výhody a nevýhody. 

ako som spomínal, neviem či telekom takúto možnosť má, no nemyslím si. a ak ju nemá zaručene ju dorábať nebude lebo sa mu to neoplatí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no uvidime ci sa k tomu vyjadri aj niekto z Telekomu..   Ano da sa to riesit aj prechodom na prepaid, aj zmenou operatora (kde dokonca su aj lepsie ceny), ale ten program Bez zavazkov sa mi paci - platis len za to co minies - nechcel som ho hned odpisat.. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to hej, len za tým mobilom musí byť aj niekto kto si váži peniaze a dáva si na to pozor :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od tomasiko
      Ako to že mám aktivovanú službu streamon a ťahá mi YouTube moje data čo mám s tým robiť ???
    • Od silvo2577
      Zdravím. Veľmi pomalí mam internet či s balíkom ci bez balíku proste nula bodov. Prečo? 
    • Od VladoDurdik
      Dobrý deň. Prosím vás má niekto skúsenosť, či sa dá pripojiť k mobilnému internetu (1Giga cez WiFi router ktorý je k tomu) TV s Androidom? Potrebujem len stiahnut aplikácie - nie pozerať filmy.