Predčasné ukončenie viazani

Otázka

  • 0

Zdravím, je nejaká možnosť predčasne ukončiť viazanosť (splácame PS4, oficiálne končí december 2020) a nastaviť si nový paušál s novým zariadením? 

Platli by som takmer 2-násobok, tak či sa dá urobiť nejaká výnimka.

Ďakujem za každú odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Už som zistil. Tajne som dúfal, že či sa to nedá obísť. Vzhľadom na dĺžku, koľko som v telekome, prípadne, že ako IČO. Alebo teda výnimka, že budem platiť viac. škoda. Musím čakať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Počkaj radšej, lebo takto im zbytočne dáš peniaze do vačku za nič reálne. Sám mám skúsenosť, že viazanosť mi končí v Auguste, viazanosť za internet a magio síce nie je veľká len 24€ ale so zariadením je dokopy 48€. S tým, že keby som chcel zariadenie dosplácať normálne, že to sa nedá. Tiež zákazníkom veľa rokov a nula bodov, zároveň každým rokom ani žiadnu zľavu poriadnu nevedia dať pri internete a magiu, jedine takú, ako každému a to len na pár mesiacov inak je to bieda.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Simona_Zahradnikova
      Mate nietko skusenosti s doručením telefonu kurierom ked telefon nebol na sklade? Do kolkych dni vam prisiel telefon? objednavala som v sobotu na pobocke s tym ze mi ma prist v utorok. Ale ako pozeram na stranke tak telefon nemaju na sklade. 
      Dakujem za každou informaciu. 
    • Od v.syky666
      Dobrý deň... vôbec neviem zistiť že či,alebo kedy budem mať nárok na nivy mobil k pausalu,poprípade či zmenou na jeden z tých nových pausalov budem mať, neviete kde to nájdem? .. Nemám čas ísť na pobočku,ďakujem za info
    • Od Slavo230
      Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením.