Otázka

  • 0

Zdravím. Veľmi pomalí mam internet či s balíkom ci bez balíku proste nula bodov. Prečo? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Málo informácií, ťažko poradiť keď nevieme detaily.

Najprv odporúčam vyskúšať zavolať na technickú linku: 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je zaujímavé pozorovať vaše zvyšovanie rýchlosti Magio internetu, pretože odkedy zvyšujete, mne sa rýchlosť znižuje.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Od toho je tu technická podpora 0800 123 777 alebo chat na telekom.sk. Stačí zavolať/napísať a technik sa na to pozrie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od savanya
      Dobrý deň!
      Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.
      Ako by sa to dalo vyriešiť?
      Ďakujem za odpoveď!