Ako pridat produkt

Otázka

  • 0

Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

píšete, že už máte priradené Magio Go, predpokladám, že na základe rodného čísla. Ak ste na rovnaké číslo objednávali aj Magio internet, tak sa služby pripoja na portál automaticky 2 dni po zriadení a aktivácii, to znamená, že zajtra by ste mali produkty vidieť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od michal.petrov
      K Magio TV som dostal Magio GO Benefit. Chcel som si upravit poradie kanalov a kedze v na magio box je to velke utrpenie, tak ma potesilo ze by sa to malo dat cez Magio GO. Aktivoval som si Magio GO na iPade, ale neskor som sa docital, ze poradie kanalov sa da menit len pri Magio GO na webe. Lenze na web sa uz prihlasit neviem kedze Benefit umoznuje len jedno aktivne zariadenie. Odhlasenie na iPade nepomohlo. Ked sa na iPade prihlasim a idem do nastaveni na zoznam zariadeni, tak tam ten iPad vidim, ale chyba tam ta ikona kosa na zmazanie zariadenia (kedze toto je to aktivne zariadenia). Vidim to tak, ze to niekto uplne nedomyslel, ked obmedzil pocet zariadeni pre Benefit na jedno. Ked si to raz na nejakom zariadeni aktivujem, tak uz to neviem zmenit. Vie niekto poradit alebo sa nevyhnem telefonatu na telekom support?
    • Od Marco239
      Zdravím.
      Vie mi niekto poradiť, ako sa dá odstrániť zariadenie na magio go benefit, keď tam nie je kôš na odstránenie len ID číslo.
      Vďaka za odpovede.
    • Od eraserv6
      Ak zvolim akukolvek uroven kvality v MagioGo, teda ci uz nizka, stredna, vysoka, vzdy sa mi obsah prehrava v kvalite vysokej. Pozorujem to uz tyzden a problem je, samozrejme, obmedzeny datovy balik, najma z zahranici. Mate to tak aj vy alebo je problem u mna?
    • Od marcelmrc1
      Zdravím,
      zistil som, že Magio Go pri voľbe kvality "vysoká" ide v maximálnom rozlíšení 1280x720. Je to naozaj tak? Magio Go vysiela iba HD 1280x720?? Nevysielajú full HD 1920x1080????
    • Od jojec
      bude niekedy aj  magio go  pre lg tv