Ako pridat produkt

Otázka

  • 0

Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

píšete, že už máte priradené Magio Go, predpokladám, že na základe rodného čísla. Ak ste na rovnaké číslo objednávali aj Magio internet, tak sa služby pripoja na portál automaticky 2 dni po zriadení a aktivácii, to znamená, že zajtra by ste mali produkty vidieť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jaroslav b
      Ako prebieha zapojenie optickeho internetu? Chranicku opt kabla si v dome zavediem sam na zvolene miesto a technik mi len dovedie opt kabel potrebnej dlzky? Alebo si mam zadovazit aj samotny opticky kabel a technik ho len pripoji do siete? Urobi technik aj pripojenie koncoveho zariadenia / zariadeni? Mozem si to vsetko riesit sam?
    • Od Gabo221
      od 11.08.2020 mi klesla rýchlosť internetu cca o polovicu z 1000/100  na cca 550/55   ,platím si magio xl + službu giga ,fungovalo to asi dva roky + 1,2 mesiaca . teraz mi to zazracne kleslo a tvrdia že chyba je u mňa čomu ja neverím nakoľko  ,som si doma po dome robil internet sám , fungovalo to 14 mesiacov a zrazu sa to chova ako bez doplnkovej služby giga 
      video-1597255797.mp4

    • Od em.jarosova.
      Dobrý deň,
      máme u Vás zakúpenú službu chytný balík na pevnú linku, magio TV a magio internet.. Zmluva platí do 24.4.2021. Mám 2 problémy:
      1./ Už asi 4 mesiace nám dobre nefunguje ovládač na TV programy. Prosím, aby ste nám poslali nový TV ovládač.
      2./ Nefunguje nám telefón na pevnú linku. Chcem sa opýtať, či musíme čakať až do apríla 2021, kedy nám končí zmluva, pretože by sme chceli zrušiť pevnú linku a zostali by sme iba pri        Magio TV a internete.
      Ďakujem za skorú odpoveď.
       
      Emília Jarošová 
       
    • Od sokrates4612
      Dobrý deň,
      keďže tento router nemá v podstate nijaké možnosti nastavenia nastavenia kontrolovaného a bezpečného surfovania pre deti, chcem to vyriešiť službou, ktorá funguje cez DNS. Kde  sa dá v tomto routeri nastaviť vlastné DNS prosím?
    • Od cr4fty
      Dobry den,
      chcel by som sa opytat ci je hlaseny vypadok v okoli Kostany nad Turcom, dakujem za odpoved.
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je