Predĺženie viazanosti na paušál

Otázka

  • 0

Vybral som si z ponuky nových paušálov plus zariadenie.Objednavka prebehla bezproblémov cez web a už nasledujúci deň mi prišla sms o možnosti sledovania balíka cez kuriéra Remax.Kedze sa balík z depa nepohol volal som že čo sa deje.Po prezisteni mi bolo oznámené že kuriér nedisponuje elektronickým perom s ktorým by som mal podpísať prebratie a preto mi to nemôžu momentálne doručiť...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

zavolajte na dispečing ReMax 02/49105369 a skúste požiadať o preverenie s doručujúcim depom kedy bude kuriér disponovať tabletom. Ak by nešiel do Vašej oblasti kuriér s tabletom, stornujte zásielku aby sa vrátila na sklad. Medzitým volajte zákaznícku linku Telekom 0800 123 456 a dohodnite sa na ďalšom postupe - vytvorenie novej objednávky so zaslaním papierovej dokumentácie bez biometrického podpisu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po niekoľkých dňoch a telefonatoch bolo sľúbené že to bude nakoniec  doručené.Zaujimave že Telekom chce biometricky súhlas a kúrier má komplikácie to zabezpečiť aj v rámci Bratislavy.Dalsia zaujímavosť je že Telekom poslal informáciu že platba možná len platobnou kartou avšak Remax poslala sms že platba možná len v hotovosti... Zbytočné komplikácie pre zákazníkov...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to už je chyba Remaxu. Ale zas dobierku viete zaplatiť aj platobnou kartou cez online platobnú bránu http://remax.sk/platba/ -  za lomítko doplníte 8-miestne číslo zásielky z SMS.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar