Magiogo biela stranaka

Otázka

  • 0

Zdravím.Už par dni mi hapruje magiogo na pc. Zo začiatku to bolo na Chrome prehliadači a teraz už aj na Edge. Slačím odkaz alebo napišem www.magiogo.sk a nepripoji ma ... resp. hore v kartach vidno ten ružový znak magio ale stranka je biela ... viete niekto poradit ... ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahojte. Mám ten istý problém: stránka sa počas načítavania zobrazí v klasickom zobrazení, no tesne pred celkovým načítaním sa mi zobrazí iba biele okno bez akejkoľvek hlášky. Pred 2-3 dňami mi pritom magio v pohode fungovalo. Native client mám povolený, neviem čo ďalej vyskúšať.

Magio go.png

Editoval/-a keeper2234

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zdravím Vás, u mňa je ten istý problém, začal tiež približne pred 3 dňami. Začne načítavať stránku, točí koliesko ich ružové a naskočí na pol sekundy magio go a potom hneď biela obrazovka.  Najskôr prestalo ísť vo Firefox a včera nešlo už ani v Chrome a nejde stále. Problém bol aj na telefóne načítať Magio go, ale po preinštalovaní appky sa to nakoniec spustilo. Zaujímavé je, že na jednom počítači to stále ešte ide. Na žiadnych iných nebeží, skúšal som vymazať všetky zariadenia z pamäte v magio go - nepomohlo. Preinštalovanie prehliadačov - nepomohlo. Volal som na technickú podporu, odbili ma na ich strane nie je problém. Vravel som im že nie som jediný, že problém majú aj iný, ale vraj smola u nich nie je problém. Podla mňa robili nejaký update Magia go, pretože tá appka po preinštalovaní začala fungovať. Neviem či to tu chodí niekto aj z Telekomu riešiť problémy na fórum, ale pre spresnenie - u appky to tam vždy písalo - prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr.  A ked viackrát za sebou skúšam refreshnúť stránku v browseri (inak stále robí to že akože načíta a potom biela obrazovka) t k mi to vyhlási tú isto chybu potom. Snáď niekto poradí. Dakujem za pomoc

magiogo.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja so strankou nemam ziadny problem. Pouzivam Firefox. Nacita bez problemov. Skuste si vymazat cache v prehliadacoch.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som skúsil miesto chromu edge .. asi dva dni mi to išlo potom sa začalo diať to iste ... potom som nainštaloval firefox ... zas dva dni a pred par minútami mi to začalo robiť zas ... Mohol by sa už konečne k tomu niekto kompetentný vyjadriť ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

taktiez nemam ziaden problem na 2 NTB, magio go v pohode nacita a prehrava, ani raz biela obrazovka, Jamal01 toto je forum, ak chces nejake vyjadrenie tak skus tento link : http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ ale myslim ze ine ako dostal laFUTURE nedostatnes. Skuste spustit magiogo cez rezim inkognito. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ja so strankou nemam ziadny problem. Pouzivam Firefox. Nacita bez problemov. Skuste si vymazat cache v prehliadacoch.

Vďaka EDO, zatiaľ  mi to po vymazaní cache funguje na Chrome. Skúste aj vy ostatní, uvidíme či to pomôže natrvalo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za radu, vymazanie cache pomohlo a všetko už funguje normálne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode, neni zac. Pri blbom nacitavani akejkolvek stranky sa ako prve odporuca mazat cache. Ono by sa to malo samo automomaticky obnovovat, ale evidentne to niekedy zblbne tak treba manualne precistit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lubomir_Bagacka.
      Dobrý deň,
      som zákazník Telekomu, využívam televíziu, internet, ako aj mobilný paušál. Avšak nedarí sa mi prihlásiť do Magio Go. Neustále mi zobrazuje hlášku "nesprávne meno alebo heslo". Aktualizoval som si heslo na Telekom.sk a úspešne sa ním prihlásil. Avšak Magio Go ho nechce akceptovať. Kde je problém? Ďakujem.
    • Od rjezovic
      Ako si mam aktivovat magio go v mobile. Pri kupe noveho pausalu mi dali len nejaky 10 miestny kod. Neviem ako sa s nim mam prihlasit do aplikacie Magio go
    • Od michal.petrov
      K Magio TV som dostal Magio GO Benefit. Chcel som si upravit poradie kanalov a kedze v na magio box je to velke utrpenie, tak ma potesilo ze by sa to malo dat cez Magio GO. Aktivoval som si Magio GO na iPade, ale neskor som sa docital, ze poradie kanalov sa da menit len pri Magio GO na webe. Lenze na web sa uz prihlasit neviem kedze Benefit umoznuje len jedno aktivne zariadenie. Odhlasenie na iPade nepomohlo. Ked sa na iPade prihlasim a idem do nastaveni na zoznam zariadeni, tak tam ten iPad vidim, ale chyba tam ta ikona kosa na zmazanie zariadenia (kedze toto je to aktivne zariadenia). Vidim to tak, ze to niekto uplne nedomyslel, ked obmedzil pocet zariadeni pre Benefit na jedno. Ked si to raz na nejakom zariadeni aktivujem, tak uz to neviem zmenit. Vie niekto poradit alebo sa nevyhnem telefonatu na telekom support?
    • Od Marco239
      Zdravím.
      Vie mi niekto poradiť, ako sa dá odstrániť zariadenie na magio go benefit, keď tam nie je kôš na odstránenie len ID číslo.
      Vďaka za odpovede.
    • Od eraserv6
      Ak zvolim akukolvek uroven kvality v MagioGo, teda ci uz nizka, stredna, vysoka, vzdy sa mi obsah prehrava v kvalite vysokej. Pozorujem to uz tyzden a problem je, samozrejme, obmedzeny datovy balik, najma z zahranici. Mate to tak aj vy alebo je problem u mna?
    • Od marcelmrc1
      Zdravím,
      zistil som, že Magio Go pri voľbe kvality "vysoká" ide v maximálnom rozlíšení 1280x720. Je to naozaj tak? Magio Go vysiela iba HD 1280x720?? Nevysielajú full HD 1920x1080????