Chcem vas poziadat o link resp instrukcie kde mozem podat moju staznost.. takto pred mesiacom som bol zrusit internet televiziu a pausal. Jeden z vasich zamestnancov mi povedal ze na tv a internet je mesacna vypovedna lehota ale pre telefon to neplati ze staci prist a zrusit to v den kedy konci viazanost. Zrobil som tak a cuduj sa svetu druhy vas kolega mi vcera oznamil ze je tam mesacna vypovedna lehota ... a este detail ako pocitam tak pocitam vcera bolo siedmeho a cislo maju vypnut az 21.7. Cize aj ta mesacna vypovedna nieje mesacna . Takze budem ziadaj aj odskodnenie tychto problemov.. a koniec koncov cele obdobie co som pri vas bol bol jeden velky problem
Poprosim o podrobne instrukcie kam s mojou staznostou vopred dakujem za odpoved
Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova
Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
Pridal
Chcem vas poziadat o link resp instrukcie kde mozem podat moju staznost.. takto pred mesiacom som bol zrusit internet televiziu a pausal. Jeden z vasich zamestnancov mi povedal ze na tv a internet je mesacna vypovedna lehota ale pre telefon to neplati ze staci prist a zrusit to v den kedy konci viazanost. Zrobil som tak a cuduj sa svetu druhy vas kolega mi vcera oznamil ze je tam mesacna vypovedna lehota ... a este detail ako pocitam tak pocitam vcera bolo siedmeho a cislo maju vypnut az 21.7. Cize aj ta mesacna vypovedna nieje mesacna
. Takze budem ziadaj aj odskodnenie tychto problemov.. a koniec koncov cele obdobie co som pri vas bol bol jeden velky problem 
Poprosim o podrobne instrukcie kam s mojou staznostou vopred dakujem za odpoved
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach