Slabý mobilný signál

Otázka

  • 0

Dobrý deň, ako je to možné že mi vypadáva mobilný signál. Keďže mi hovorili na pobočke že to môže byť poškodená SIM-karta alebo anténa v mobile tak prvé už mi vymenili SIM kartu. To najlepšie je to že ešte stále mi to robí. mám slabý signál ale nie všade takže kde je chyba teda?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Keď je takýto problém. Tak zavolaj na poruchovu linku  tel.: 0800123777. Hovor je samozrejme bezplatný. Oni to preveria a dajú Ti vedieť,kde je problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prilis malo informacii aby sme vedeli poradit. Odkedy sa to deje? Dlhodobo alebo len poslednu dobu? Vypada pri pohybe, na nejakom mieste, alebo aj v izbe? Skusali ste SIM v inom telefone? Aky stary je telefon?

SIgnal v zasade nema co vypadavat pokial ste v pokryti. Ak je slabe pokrytie moze sa to stat. Problem priamo v telefone t.j. ze je poskodena atena je extremne zriedkavy. Telefon by musel padnut na zem a byt poskodeny.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Typ mobilu Motorola Moto G6 v septembri budú 2roky. Najhoršie bolo včera v Šamoríne a to všade aj vonku aj v interiéri budovy. Dostala som novú SIM-kartu ale v okolí Šamorína zas vypadáva alebo je slabý signál a to je už dosť čudné že v Dunajskej Strede full signál žiaden problém nemám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskusajte aj iny mobil alebo sa spytajte niekoho v okoli co vyuziva telekom, ci sa to u neho rovnako sprava. Nepripaja vas na nejakeho zahranicneho operatora?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niekoho v okolí ešte neviem. ale keby to robil telefón tak prečo je raz dobrý signál v Dunajskej Strede a zlí v Šamoríne🤔🤔

a hlavne keď vypadáva signál v Šamoríne si prepnem preferovaný typ siete z 4G na 2G ako na screenshot-ok Screenshot_20200605-211800.pngScreenshot_20200605-211627.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od skolacek
      Ahojte,
      prosím mám takú dilemu. Neviete niekto ako to je keď nesúhlasíte s predĺžením paušálu ?
    • Od tomas.jakocko666
      Dobrý deň viete mi poradiť kde môže byť problém keď mi nejde platiť cez sms na faktúru. Volal som a povedalo mi že u nich není nič obmedzené.
    • Od Zuzana09
      Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok? 
    • Od senesi.marek
      Dobrý deň prajem

      Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám?
      Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu?
      Ďakujem za odpoveď.

      S pozdravom
      Marek
    • Od obchod904
      Ahoj, poraďte ako sa dá zmeniť správca skupiny. Dík. Ľuboš.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek