Slabý mobilný signál

Otázka

  • 0

Dobrý deň, ako je to možné že mi vypadáva mobilný signál. Keďže mi hovorili na pobočke že to môže byť poškodená SIM-karta alebo anténa v mobile tak prvé už mi vymenili SIM kartu. To najlepšie je to že ešte stále mi to robí. mám slabý signál ale nie všade takže kde je chyba teda?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Keď je takýto problém. Tak zavolaj na poruchovu linku  tel.: 0800123777. Hovor je samozrejme bezplatný. Oni to preveria a dajú Ti vedieť,kde je problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prilis malo informacii aby sme vedeli poradit. Odkedy sa to deje? Dlhodobo alebo len poslednu dobu? Vypada pri pohybe, na nejakom mieste, alebo aj v izbe? Skusali ste SIM v inom telefone? Aky stary je telefon?

SIgnal v zasade nema co vypadavat pokial ste v pokryti. Ak je slabe pokrytie moze sa to stat. Problem priamo v telefone t.j. ze je poskodena atena je extremne zriedkavy. Telefon by musel padnut na zem a byt poskodeny.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Typ mobilu Motorola Moto G6 v septembri budú 2roky. Najhoršie bolo včera v Šamoríne a to všade aj vonku aj v interiéri budovy. Dostala som novú SIM-kartu ale v okolí Šamorína zas vypadáva alebo je slabý signál a to je už dosť čudné že v Dunajskej Strede full signál žiaden problém nemám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskusajte aj iny mobil alebo sa spytajte niekoho v okoli co vyuziva telekom, ci sa to u neho rovnako sprava. Nepripaja vas na nejakeho zahranicneho operatora?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niekoho v okolí ešte neviem. ale keby to robil telefón tak prečo je raz dobrý signál v Dunajskej Strede a zlí v Šamoríne🤔🤔

a hlavne keď vypadáva signál v Šamoríne si prepnem preferovaný typ siete z 4G na 2G ako na screenshot-ok Screenshot_20200605-211800.pngScreenshot_20200605-211627.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej
    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede