Slabý mobilný signál

Otázka

  • 0

Dobrý deň, ako je to možné že mi vypadáva mobilný signál. Keďže mi hovorili na pobočke že to môže byť poškodená SIM-karta alebo anténa v mobile tak prvé už mi vymenili SIM kartu. To najlepšie je to že ešte stále mi to robí. mám slabý signál ale nie všade takže kde je chyba teda?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Keď je takýto problém. Tak zavolaj na poruchovu linku  tel.: 0800123777. Hovor je samozrejme bezplatný. Oni to preveria a dajú Ti vedieť,kde je problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prilis malo informacii aby sme vedeli poradit. Odkedy sa to deje? Dlhodobo alebo len poslednu dobu? Vypada pri pohybe, na nejakom mieste, alebo aj v izbe? Skusali ste SIM v inom telefone? Aky stary je telefon?

SIgnal v zasade nema co vypadavat pokial ste v pokryti. Ak je slabe pokrytie moze sa to stat. Problem priamo v telefone t.j. ze je poskodena atena je extremne zriedkavy. Telefon by musel padnut na zem a byt poskodeny.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Typ mobilu Motorola Moto G6 v septembri budú 2roky. Najhoršie bolo včera v Šamoríne a to všade aj vonku aj v interiéri budovy. Dostala som novú SIM-kartu ale v okolí Šamorína zas vypadáva alebo je slabý signál a to je už dosť čudné že v Dunajskej Strede full signál žiaden problém nemám 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskusajte aj iny mobil alebo sa spytajte niekoho v okoli co vyuziva telekom, ci sa to u neho rovnako sprava. Nepripaja vas na nejakeho zahranicneho operatora?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niekoho v okolí ešte neviem. ale keby to robil telefón tak prečo je raz dobrý signál v Dunajskej Strede a zlí v Šamoríne🤔🤔

a hlavne keď vypadáva signál v Šamoríne si prepnem preferovaný typ siete z 4G na 2G ako na screenshot-ok Screenshot_20200605-211800.pngScreenshot_20200605-211627.png

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?