Dobrý deň, ako je to možné že mi vypadáva mobilný signál. Keďže mi hovorili na pobočke že to môže byť poškodená SIM-karta alebo anténa v mobile tak prvé už mi vymenili SIM kartu. To najlepšie je to že ešte stále mi to robí. mám slabý signál ale nie všade takže kde je chyba teda?
Zdravím dnes mi prišla sms z 2202 ako členovi magenta 1, že do konca februára môžem využiť ponuku druhého paušálu za 20eur s tým, že ponuka je platná len cez sms a mam odpovedať v prípade záujmu slovom ANO a že oni sa potom ozvu späť, no divne bolo keď sms bola spoplatnena. . Z tohto čísla mi Telekom ešte nič neposielal, je to ok?
Chcem sa opýtať, či by ste nám vedeli poskytnúť nejaký benefit, keby sme prešli s našimi číslami od konkurencie ku Vám? Je nejaký minimálny počet čísiel, ktoré musíme preniesť, aby sme mali nárok na zľavu? Ďakujem za odpoveď.
Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
Pridal
Dobrý deň, ako je to možné že mi vypadáva mobilný signál. Keďže mi hovorili na pobočke že to môže byť poškodená SIM-karta alebo anténa v mobile tak prvé už mi vymenili SIM kartu. To najlepšie je to že ešte stále mi to robí. mám slabý signál ale nie všade takže kde je chyba teda?
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach