Otázka

  • 0

Dobry den, je mozne prejst z vyssieho balicku Magio (internet+tv) na nizsi bez vypovedania zmluvy, s tym, ze nadalej zostane bez viazanosti? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ak máš viazanosť na nižší balíček je možné prejsť s tým, že vyspovedáš zmluvu jedine. Ak nemáš viazanosť vôbec tak zmenu môžeš vykonať.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na nižší balík môžeš prejsť, (vo viazanosti platíš poplatok za zmenu asi 10 eur), stačí zavolať na linku 0800 123 456, alebo napísať na chat, prípadne osobne v predajni, ale za produkty bez viazanosti platíš vyššie mesačné poplatky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od soho1907
      dobrý deň,
      ako mám postupovať , keď mám nefunkčný diaľkový ovládač? 
       
      ďakujem
      Drahomír Čigáš
    • Od Soulless
      Keďže bývame v celkom veľkom dome a zásuvka vDSL je na druhom poschodí, ZTE Speedport Entry 2i nedokáže s wi-fi pokryť celý dom.
      Otvoril som teda nastavenia, aby som spojazdnil WDS s druhým routerom, ten dal o poschodie nižšie a získal tak wi-fi v celom dome.
      Na druhom routeri, ASUS RT-N10E je WDS dostupné, v nastaveniach ZTE routera od Telekomu však žiadne WDS nevidím.
      Videl som aj čítal som iné príspevky, takisto som videl copyright alebo niečo dole v nastaveniach ZTE, 2008-2015, tak som si hovoril, že je asi starý firmvér a bude ho treba nainštalovať. K tomuto má však prístup iba Telekom, sám si to nemôžem nainštalovať.
      Najprv som cez Telekom appku písal s jedným pracovníkom, ten povedal že mi to nedokáže spraviť ale potrebujem zavolať na 0800 800 700.
      Zavolal som tam, vyprávali sme sa 12 minút, pracovník tvrdil že na mojom druhom routeri WDS nie je dostupné, pričom mám overené že je, absolútne nič nespravil, iba mi naúčtoval... neviem už ani koľko, a povedal že technik ma kontaktuje do pol hodiny, po 2 hodinách nič, nikto sa neozval.
      Neskôr volám teda na 0800 123 456, poviem aký je problém, že už som sa bavil s dvomi ľuďmi a nepomohli mi, tento pracovník mi chcel zmeniť router na čisto bridge mód, kdežto ja potrebujem aby mi wi-fi vysielali obidve krabičky, odpoveď bola "fúúúúha, no tak s týmto nemám skúsenosť, že obidve, počkajte, zavolám technika a potom sa ozvem alebo prepojím", potom sme ešte prehodili pár slov a prepojil ma na jednu pani do Bratislavy.
      Tá aspoň vedela, čo od nej potrebujem, aj keď sa ma potom pýtala, či skutočne myslím WDS a nie WPS. Potom mi hovorila, že pozerá, pýtala sa, či mám WDS nastavenie niekde, povedal som že nie, ale zároveň som povedal, že som čítal iné príspevky na fóre, a že zariadenie by to malo podporovať, len je asi starý firmvér, a že sám si ho nemôžem nainštalovať, musí to byť na diaľku človek od Telekomu.
      Táto pracovníčka potom pozerala aj zahraničné fóra a povedala mi, že áno, zariadenie to síce podporuje, ale firmvér nie, a že mi ho ani nemôže aktualizovať, pretože všetky zariadenia musia mať rovnaký firmvér. Tak som sa jej opýtal, či je toto konečná a že proste WDS nebudem mať, povedala mi, že si mám zaobstarať ďalší router, slušne som jej poďakoval a zavesil.
      Takže, je skutočne tragikomické, že mám zariadenie, ktoré to podporuje, ale firmvér z roku pána mi to nepodporuje a ešte mi aj odmietnu ho nainštalovať. Skutočne vynikajúca práca od Telekomu, opäť. A že mi to musel povedať nie človek v appke, nie človek na 0800 800 700, nie pracovník na 0800 123 456, nie jeho technik, s ktorým sa rozprával o tom čo vlastne chcem, ale až piaty človek v poradí, pani z Bratislavy, to je tiež vynikajúce.
    • Od janyxx
      Pamatam sa, ze niekedy davno, ked som chcel otestovat na DSL linke iny modem ako bol realne nasadeny, tak som musel niekolko (mozno 10) minut cakat, kym si autentifikuje nova MAC adresa niekde na radiuse (alebo ....) a az potom sa modem do siete pripojil. Ked som to prvy krat skusal, tak som si myslel, ze mam nieco zle nastavene a modem sa nechce na siet pripojit. Az potom mi niekto povedal, ze ked sa pripajam z inou MAC, tak to trva niekolko minut.
      Inat mam opticky a modem od telekomu mam v bridge mode. Potrebujem teraz testovat novy router a dost casto budem odpajat stary a pripajat novy.
      Funguje to stale tak, ze telekom si nejak overuje MAC a je potrebne znova cakat ?
      Nebol by problem zmenit MAC, pretoze pri generovani rozhrani na routery sa generuje automaticky aj MAC, alebo si ju mozem zadat rucne (nechcem vsak klonovat)
    • Od hudakm
      Zdravím,
      poprosím o preverenie plánovania dostupnosti Optického insternetu v lokalite Galanta, Ruská ul. V súčasnoti je dostupné max. ADSL.
      Vdaka.
      Martin
    • Od patrikdanis
      Včera som volal do Telekomu a pýtal som sa, že ak by mali do budúcnosti meniť viac poškodeného metalického kabla, tak už nevymenia kábel, ale rovno urobia optiku do bytu a nie len tu na Dubovom. V celom svete možno v roku 2039 nebude nikto poskytovať takú technológiu na DSL pripojení. V Martine s rodiny zrušili v pár panelákoch DSL a už neposkytujú túto technológiu. Takže optika je najlepšia technológia. Ďakujem všetkým. Vaša budúcnosť.
    • Od Radoslav11
      Dobrý deň,
      chcel by som sa informovať ohľadom dostupnosti internetu s vyššou rýchlosťou ako je aktuálny ADSL, alebo LTE internet. Plánuje sa niekedy na tejto ulici optika? Pripadne aspoň VDSL pripojenie? Na ulici boli montované nové dodatočné stĺpy vedenia, nejedná sa o optické káble, vedené vzduchom? Za odpoveď vopred  ďakujem.