Navýšenie faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň, už skoro dva roky platím za služby telekom TV a internet faktúru v sume 24 €, ale teraz sa mi to bezdôvodne zvýšilo na 32 € už druhý mesiac, pričom som nedostal žiadne upozornenie a odôvodnenie tohto zvýšenia. Nerozumiem prečo sa mi faktúra zvýšila

Ďakujem Hadovský

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

s najväčšou pravdepodobnosťou už nemáte viazanosť na službách, preto sa Vám účtujú služby s cenami bez viazanosti.

Uplynutie viaznosti si viete overiť na portáli Môj Telekom, prípadne cez zákaznícku linku 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle