Otázka

  • 0

Dobrý deň, už skoro dva roky platím za služby telekom TV a internet faktúru v sume 24 €, ale teraz sa mi to bezdôvodne zvýšilo na 32 € už druhý mesiac, pričom som nedostal žiadne upozornenie a odôvodnenie tohto zvýšenia. Nerozumiem prečo sa mi faktúra zvýšila

Ďakujem Hadovský

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

s najväčšou pravdepodobnosťou už nemáte viazanosť na službách, preto sa Vám účtujú služby s cenami bez viazanosti.

Uplynutie viaznosti si viete overiť na portáli Môj Telekom, prípadne cez zákaznícku linku 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od a12..34
      prečo mi chodi platba v papierovej fakture  za elektronicku vcene 072 e. Poprosim elekt. fakturu zrušiť. Taktiež mi prišla vo fakture upomienka vo vyške 4.99e, ktoru vy nemôžete vymáhať, nakolko som meškal s platbou jediny krat.
    • Od MiroslavMax
      ako dlho mam cakat za zapojenie internetu po zaplateni faktury po vypnuti
    • Od jozsa0620
      Dobrý den!
      Potrebujem informácie, ako možem zaplatit fakturu s prevodom z učtu  z Českej republiky?
    • Od zjancovicova21
      Dobrý deň, 
      chcela by som nastaviť odosielanie faktúr elektronicky nie poštou.
      S pozdravom Jančovičová 
    • Od Mozza85
      Na ktoru mailovu adresu mam poslat ze som fakturu zaplatila,abi mi isiel internwt,zmeskala som a zablokovani je,ihned som zaplatila ale neviem si najst adresu,
      Ďakujem
    • Od sbario
      Dobry den prajem!
      moju adresu mate zle uvedenu na fakturach nakolko v kolonke adresat mate zle ovedenu adresu..pod tym v kolonke učastnik je už správne uvedená adresa