Otázka

  • 0

Dobry den chcem sa len opytat jednu otazku

Pred cca rokom som si kupil 4G internet na doma ktory som mal na 14 dni zadarmo

Neskor som ho vratil po par dnoch nakolko kapacita GB bola nedostacujuca.

Lenze po nejakom obdobi ste tu kapacitu GB navysili ale internet uz zevraj nemozem mat kvôli pokrytiu co sa mi nezda nakolko pred rokov som ho normalne vyuzival.

Takze sa chcem opytat alebo poziadat o preverenie dostupnosti detailne nie cez vasu MAPU DOSTUPNOSTI.

Adresa :   

mesto : Vrable 

ulica : Obecna 288

PSC : 95201

Dakujem

0948509021

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Na tvojej adrese nie je dostupny magio internet , ziadna z technologii ani internet vzduchom. Skus este zavolat na linku zakaznikom 0800 123 456 nech ti to cez system preveria, tam to vedia presne..mapa pokrytia ma len informativny charakter

 

Dobry den chcem sa len opytat jednu otazku

Pred cca rokom som si kupil 4G internet na doma ktory som mal na 14 dni zadarmo

Neskor som ho vratil po par dnoch nakolko kapacita GB bola nedostacujuca.

Lenze po nejakom obdobi ste tu kapacitu GB navysili ale internet uz zevraj nemozem mat kvôli pokrytiu co sa mi nezda nakolko pred rokov som ho normalne vyuzival.

Takze sa chcem opytat alebo poziadat o preverenie dostupnosti detailne nie cez vasu MAPU DOSTUPNOSTI.

Adresa :   

mesto : Vrable 

ulica : Obecna 288

PSC : 95201

Dakujem

0948509021

 

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od savanya
      Dobrý deň!
      Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.
      Ako by sa to dalo vyriešiť?
      Ďakujem za odpoveď!
    • Od Pullus
      Zablokoval som sim katu potrebujem PUK , prosim 
    • Od Wolfik
      Zdravím asi pred 2 týždňami som požiadal o prenos čísla do Telekomu a stále nič. Čo s tým ? Ďakujem za odpovede .
    • Od JaVoloda
      Dobry den,
      Mam problemy s pripojenim Huawei EchoLive HG8145V5 v Bridge mode na ASUS RT-AC68U, vie mi niekto prosim poradit ako to nastavit?
      Na HG8145 svietia LED: POWER, PON, LAN1, WAN
      Na RT AC68U svietia WAN, WIFI 2.4 a 5G, 
      Po spusteni Quick Internet Setup PPPoE (na ASUS) sa priebeh nastavovania zasekol po zadani nazvu a hesla zaslaneho SMS  Telekomom. Vysledok maunalnej instalacie je Internet Status: Disconected
      Dakujem