zrealizovaná platba

Otázka

  • 0

Pekný deň prajem.

Omylom som uhradil platbu na Váš účet. Žiadam Vás o vrátenie prostriedkov.

Ďakujem.

Mikuška Vladimír Ing.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od budko1
      Dobrý deň. Chcem sa spýtať prečo sú rozdielne variabilné symboly na platbu za internet. Nemali by byť rovnaké keď  identifikujú rovnakú osobu/platbu?
      Pre vysvetlenie: príde mi email s faktúrou na zaplatenie za internet s variabilným symbolom  a zároveň mi príde SMS na rovnakú platbu ale s iným variabilným symbolom.
      Zdá sa mi to divné.
    • Od jroboj
      niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet?
      ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ...
      ide o bežnú prax telecomu?
       
    • Od natalia.vranakova
      Dobrý deň,
      mám otázku ohľadne platenia faktúry. Nechcem si zriadiť inkaso a rada by som  si nastavila trvalý príkaz (suma je každý mesiac rovnaká). Variabilný symbol sa ale každý mesiac mení. Je v poriadku ak v trvalom príkaze uvediem kód adresáta ako variabilný symbol?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek
       
       
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup. 
    • Od dubacik36
      Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
      .A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS  do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť  zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6????  A zase 3 eura.  Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta  nevede  .
       Ďakujem  vopred  za odpoveď.  Korunka