Sagemcom F@st 5655v2 a smerovanie portov - WD MY CLOUD

Otázka

  • 0

Po tom co mi zaviedli doma optiku a dali mi tento router Sagemcom F@st 5655v2 mi prestal fungovat Cloud na zariadeni WD My Cloud.

Dovtedy vsetko na VSDLku slapalo bez akehokolvek nastavovania.

Teraz sa v ramci lokalnej siete viem pripojit na Cloud, viem ho aj nastavovat a vyuzivat len proste nefunguje pristup na neho cez Internet - zdielanie suborov a podobne nie administracia.

Verim ze to je spominanym routrom a jeho presmerovanim portov, skusal som to uz aj nastavovat a vselijake workaroundy ale marne.

Co by ste mi poradili?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.
    • Od marek212521
      Dobrý deň, mám pár dní internet od Telekomu a chcem sa spýtať na nejakú formu kontroly. Pretože vyhľadávač na PC mi nechce nájsť bežné stránky na internete, či sú to názvy seriálov, zubárov a iné bežné veci na internete, ktoré by nemali podliehať rodičovskej kontrole. Rodičovskú kontrolu som vypol a na mobilnom zariadení mi vyhľadá čokoľvek čo potrebujem, ale na PC sa nič nezmenilo, pri bežných stránkach vypíše že adresu IP servera sa nepodarilo nájsť. 
    • Od r.hlubinak
      Ahojte, mam taku otázku. Mam opticky internet XL 600/60 a teraz neviem ci je chyba na mojej strane alebo niekde inde, ale to slubovane dočasne zrýchlenie na 1Gbit u mna doteraz neprebehlo. Nieze by som to vylozene potreboval, ale chcel by som vediet kde moze byt problem. Zijem v panelaku, wifi modem mam si myslim slušný (Asus RT-AC87U), tak preco iny ano a ja nie. Dakujem za kazdu odpoved😊