zmena internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prešla som na nový balík internet XL, ale rýchlosť mi dáva len 39,2 mala by byť 60Mbs. Platím XL, ale dnes som mala školenie, seká obraz aj zvuk.

Vo vedľajších miestnostiach Yuot tube videá dlho naťahuje, len točí.

Nepociťujem zlepšenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Internet XL 60Mbps je cez aku technologiu ?  ADSL ma myslim 15, VDSL ma asi 90 a optika asi 600. Neviem teda odkial je tych 60. XL cez vzduch nema garantovanu ziadnu rychlost.

Druha vec, 39,2 Mbps staci s prehladom aj na 4K streamovane video, neexistuje ze kvoli tomu vam seka obraz aj zvuk zo skolenia. Tam mozu byt prenosy radovo v jednotkach Mbps, takze ci mate 39, 40 alebo 60Mbps tak to nic na veci nezmeni.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Predpokladajme ze sa jedna o VDSL XL 90/9. Hranicne rychlosti resp. poruchove rychlosti su pod 40/4 Mbps. Co znamena ze je to velmi na hrane ale kludne mozete zavolat na technicku podporu 0800 123 777.

Dalsia vec, rychlost internetu je jedna vec a vykon PC je druha vec. Tak ako napisal @Edo rychlost vaseho pripojenia je uplne postacujuca pre sledovanie 4K videa a aj prenos video konferencie naraz. Cize ak mate starsi PC, slaby vykon tak dokaze sekat vsetko bezohladu na to aku rychlost internetu mate.

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To čo sa píše vyššie a prečo seká video školenie tak netreba zabúdať, že dobrý dátový upload musí mať aj školiteľ. Sekať to seká na strane školiteľa, jeho PC nestíha alebo má zlý internet. U vás je rezerva až až dostačujúca.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Frenky20
      Dobry den. Nemoholi sme si nevsimnut cela rodina ze nedavno bola zavedena optika v Krasnej a  tie iste stlpy sa ukladaju uz aj v Kosickej Polianke kde nam bolo povedane ze sa bude realizovat optika. Viem ze je to este v stadiu vystavby a nesu na informacnej tabuli ani na stranke obce ziadne konkretne ifnormacie, bolo by teda mozne podrobnejsie podat informaciu o aku optiku ide teda FTTH ci Rozsirene VDSL alebo optiku 1gb? Dakujem
    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.