vyšší výkon internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 
adresa: 11792****01, .

uzatvorila som so spoločnosťou Telecom zmluvu na vyšší paušál, za čo mi mal byť poskytnutý rýchlejší internet k pevnej linke na čísleako aj v mojom mobile na čísle:

. Nezaznamenali sme doma žiadne zlepšenie, zrýchlenie, skôr výpadky. Poprosím o výmenu Routera, alebo využiť iné Vaše možnosti, aby sa rýchlosť a spoľahlivosť internetu zvýšila. Ďakujem.  Šnircová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

osobne udaje zo zmluv tu nezverejnuj, toto je skor poradenske forum uzivatelov medzi sebou.. malokedy ti tu odpovie admin. Volaj na zakaznicku linku, technicku podporu pre internet alebo pis na chat FB Telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň, 
adresa: 11792****01, .

uzatvorila som so spoločnosťou Telecom zmluvu na vyšší paušál, za čo mi mal byť poskytnutý rýchlejší internet k pevnej linke na čísleako aj v mojom mobile na čísle:

. Nezaznamenali sme doma žiadne zlepšenie, zrýchlenie, skôr výpadky. Poprosím o výmenu Routera, alebo využiť iné Vaše možnosti, aby sa rýchlosť a spoľahlivosť internetu zvýšila. Ďakujem.  Šnircová

Lepsie ak napisat sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59
    • Od iiiii20
      Dobry den,
      chcela by som sa opytat, preco po zadani adresy pri objednavani si Magio Internetu sa ponuka neobmedzeneho internetu zmeni na obmedzeny (pricom rychlost stiahovania sa zvysi)?
      Dakujem vopred.
      Hybska