Akcia nekonečné data

Otázka

  • 0

Platím si paušál Áno L 10GB dát v plnej rýchlosti.. nato som si aktivoval nekonečné dáta 1000GB lenže s obmedzenou rýchlosťou s ktorou nedokážem minúť ani 10GB dát z 1000GB. Načo je potom dobrá táto akcia keď ta rýchlosť je takto obmedzená. Neopužitelne!!!! a nemožem sa dostať k mojím ani k mojím 10GB zaplatením v plne jrýchlosti!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Tak to je teda veľmi pomalé, treba volat na 0800 123 777 a poriešit to s nimi

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ja a moji známi (v Magente 1) máme nekonečné dáta v plnej rýchlosti - tak ako aj dáta v paušáloch - 4G

 

Editoval/-a liberty1964

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

slowrock žiadne dátové obmedzenia nie sú pri dátach 1000GB. Problém hľadaj na infolinke, prípadne volaj technickú linku 0800 123 777

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja taktiež využívam neobmedzené dáta na Máj a neevidujem žiadne obmedzenie rýchlosti.

Skús vypnúť zapnúť telefón, skontrolovať či je zapnuté 4G  a ak sa rýchlosť nezvýši, tak kontaktuj technickú podporu.

 

Poprípade nahraj screenshot speedtestu že ako moc to je pomalé.

IMG_6204.PNG

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@slowrock, skús to prípadne otestovať   vonku, alebo na inom mieste,  mne idú dáta z paušálu aj akciové rovnakou rýchlosťou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na 0800 nic neporiesia, ma tam mizerny signal, prakticky ziadny, takze to lepsie nepojde

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sem tam si spustim speedmeter a rychlost v lokalite co sa nachadzam je v poriadku (17.5 som bol na chate preto je tam 28,4Mbit/s)

u teba mas 4G ale ani jednu ciarku, tak je to pokrytim. Skus to premerat niekde vonku, napriklad u segry mam v dome skoro ziadnu rychlost, je to ale asi konstrukciou domu.

 

WhatsApp Image 2020-05-26 at 10.23.46 (1).jpegWhatsApp Image 2020-05-26 at 10.23.46.jpeg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Rýchlosť 124 mb, normálny let 😃

Editoval/-a Maxinus

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Môj rekord bol 314 Mbps download, meriam len LTE+ a upload 68,2Mbps

Screenshot_2020-10-08-12-32-17-238_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?
    • Od Kopino
      Zdravím vás, zakúpil som Stream službu, služba mi nemala čerpať dáta za sledovanie videí na YouTube. Sledoval som videa na spomínanej aplikácií, zjedlo mi to všetky moje dáta. 
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od Marcel
      Len dávam do pozornosti problém, ktorý pretrvával u mňa posledné dni a zistil som, že sa mi stratil po aktualizácii Androd-u MMS APN nastavenie. Nakoniec na linke 0800 123 777 som zistil, že pri default nastavení sa akoby stratí MMS APN a nechodia korektne MMS správy len cez APN Internet. Preto ak niekto eviduje problém s odosielaním MMS, nezabudnite si nastaviť a skontrolovať, či sa vám nestratil APN MMS prístupový bod.... Nastavenie nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms