Otázka

  • 0

Dobry den,

uz nieco cez rok subdodavatelska firma SupTel realizovala pre Telekom v obci Podolie, Castkovce... a dalsich dedinach v okrese Nove Mesto nad Vahom vykopove prace a pokladku optickeho internetu. Na vasej stranke teraz specificky pre obec Podolie, bola dostupnost max. ADSL. Sluzba opticky internet bola spustena, niektori ludia uz maju aj opticky internet, ale vasa stranka o dostupnosti poskytuje nespravne informacie. V obecnom rozhlase dokonca aj vyhlasovali spustenie a pre ludi moznost sa pripojit. Kedy bude tato databaza aktualizovana a dostupnost sluzieb spravne zobrazena na webe? Mapa dostupnosti ukazuje pripojky spravne, ale pre konkretne adresy dostupnost nulova. Vid. obrazok.

Dakujem za odpoved.

telekom.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj, treba zavolat na 0800 123456 a preverit si dostupnost, popripade ist na najblizsiu pobocku Telekomu. To co je v casti "Dostupnost sluzieb" nie je vzdy spolahlive.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tie mapy nemaju vobec vierohodnost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

mapa pokrytia zvyčajne zobrazuje zlé informácie. V obci Častkovce vidím optiku dostupnú od 09. 12. 2019, ale e-shop to nezobrazuje. 

V Podolí by sa mala spustiť do 31. 10. 2020, výstavba zatiaľ nie je oficiálne dokončená. 

Kontaktujte preto zákaznícku linku 0800 123 456 alebo napíšte cez kontaktný formulár http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ a požiadajte o preverenie pokrytia (keďže podľa obce by sa už služby mali dať objednať.). 

Screenshot mapy pokrytia zobrazuje VDSL pripojenie, v e-shope Vám službu nepovolí objednať pravdepodobne z dôvodu, že nie je voľný port na ústredni. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den p. Mirko, Skusim cez kontaktny formular. Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od kexo64
      Dobrý deň, chcel by som sa informovať kedy a či je plánovaná optika v obci Alekšince. Otázku dávam preto že už aj okolité dediny majú optiku a dokonca aj také ako Andač ktorý ma asi 200 obyvateľov.
      Ďakujem
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od burso1
      Dobrý deň,
       
      v roku 2019 ste robili prieskum (prostredníctvom letákov/žiadostí o zriadenie prípojky)na optický internet aj v oblasti Tri Vody Malinovo/Most pri Bratislave. Kde sa dozviem informácie o tom ako dopadol, či plánujete zriadenie optického pripojenia v tejto lokalite.
      Vopred ďakujem za odpoveď.
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.
    • Od marek212521
      Dobrý deň, mám pár dní internet od Telekomu a chcem sa spýtať na nejakú formu kontroly. Pretože vyhľadávač na PC mi nechce nájsť bežné stránky na internete, či sú to názvy seriálov, zubárov a iné bežné veci na internete, ktoré by nemali podliehať rodičovskej kontrole. Rodičovskú kontrolu som vypol a na mobilnom zariadení mi vyhľadá čokoľvek čo potrebujem, ale na PC sa nič nezmenilo, pri bežných stránkach vypíše že adresu IP servera sa nepodarilo nájsť.