mam linku VDSL. Kvoli telefonu mam od Telekomu router ADB vv3212 v bridge mode. Za nim cez ethernetovy kabel pripojeny moj router ASUS DSL-AC52U. Od prepnutia ADB do bridge modu mi zacali nastavat nahodne vypadky PPPoE spojenia na ASUSe. Prejavuje sa to vynulovanim parametrov ako IP, atd... V ASUS logoch vidim:
2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link down.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: PVC_100 PPPoE down.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] WAN Connection: Fail to connect with some issues.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] stop_nat_rules: apply the redirect_rules!
2020-05-17 07:42:24 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link up.
Skusal som uz vselico, reset ASUSu do factory defaults, reset ADB atd. Vymenil som aj ethernet kabel medzi nimi za S/FTP CAT7. Nepomohlo. Ak zapojim ASUS priamo na telefonny kabel (bez ADB) vsetko ide spolahlivo (samozrejme okrem telefonu). Tak isto ziadne vypadky aj s ADB napr. pocas noci ked Net nepouzivam. Akonahle ho vytazim (spustim napr. Speedtest) po par razoch to ide dolu. Na technickej infolinke v danom case rozpady na sieti nevidia. Vsetky kontrolky na ADB vtedy svietia ako maju.
Skusal som experimentovat s nastaveniami ASUSu vo WAN a to:
Internet Detection: PPP Echo
PPP Echo Interval: 6
PPP Echo Max Failures: 10
Ak PPP Echo vypnem, nepomoze. Ak ale zmenim default hodnotu PPP Echo Interval z 6 na 1, tak vyzera ze ano (aspon zatial). Znamena to potom ze ASUS posiela kazdu 1s LCP Echo-request na peer.
Stretol sa niekto s tymto problemom? Zmena intervalu z 6 na 1 zrejme sposobi vacsi traffic na linke, moze to mat negativne nasledky? Viete mi poradit nieco lepsie? A hlavne preco u mna dochadza nahodne k tym padom linky: Ethernet link down a hlavne pri zatazi? Router nie je novy, mam ho par rokov, pouzivali sme ho do minuleho tyzdna (do prepnutia ADSL -> VDSL) ako ADSL router a fungoval spolahlivo. Je problem v ADB alebo v ASUSe?
Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
Dobrý deň!
Pokúšam sa port forwardnúť Minecraft server. Server je už nastavený všetko len otvoriť port aby sa mohli napojiť aj ďalší ľudia zvonku.
No tak otvoril som stŕanku 192.168.1.1, prihlásil som sa a potom Settings ----> NAT ------> Port Mapping. Vložil som porty 25565 (defaultný MC port) TCP aj UDP. Dal som apply.
Otvoril som si port checker tool ale port 25565 je stále closed. Samozrejme pustil som to aj cez firewall.
Mám aj dyndns službu kvôli dynamickej IP adrese aby som stále nemusel meniť ak sa mi zmení IP.
Lenže môj router ukazuje svoju vlastnú IP adresu 100.105.xx.xx a počitač má tak isto svoju vlastnú pridelenú verejnú IP. Port forwarding tam ide vybrať iba z podkategórie Traffic coming from "Ethernet over ATM (100.105.xx.xx)" a nić viac. Potom ďalšia kategória je Traffic coming to a tam vyberem kam sa ľudia budú pripájať (teda na môj pc).
Tak prosím o nejakú dobrú radu či sa to dá aj bez statickej IP adresy.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
Dobry večer, už 2x som podavala požiadavku o priradenie Huawei pristroja k ONT, nakoľko som si menila na rýchlejší internet. Ani doposiaľ mi nebola požiadavka vybavená a aj naďalej musím používať svoj wifi router. Vždy som bola spokojná s Vašimi službami ale toto je už cez. Baby na infolinke mi sľúbili že požuadavku zaslali a vybavi sa zvyčajne do 24 hodín, no už prešlo viac ako 48 hodín a znova sa nič neudialo. Takže aj infolinka aj online chat na technicku podporu mi klamal. Dúfam, ze mi to vybavite čím skôr lebo už ma nebaví za každým vypisovať a telwfonovať.
Ďakujem
Mám problém s wifi na notebooku HP. Na wifi ma pripojí, ale po chvíli internet prestane fungovať a počítač mi vypíše "žiadny prístup na internet". Potom sa musím odpojiť z wifi a znovu pripojiť, potom wifi ide, ale po chvíli mi znovu vypíše žiadny prístup na internet a takto je to vkuse dookola. Na ostatných zariadeniach wifi funguje bez problémov, ale zas ani môj notebook nemá problém s inými sieťami, len s touto. Mám router typ TP-LINK AC750. Prosím Vás viete mi dať nejaké rady? Je problém s routrom alebo s mojím počítačom? Pomohlo by kebyže vymením router?
Pridal
Dobry den,
mam linku VDSL. Kvoli telefonu mam od Telekomu router ADB vv3212 v bridge mode. Za nim cez ethernetovy kabel pripojeny moj router ASUS DSL-AC52U. Od prepnutia ADB do bridge modu mi zacali nastavat nahodne vypadky PPPoE spojenia na ASUSe. Prejavuje sa to vynulovanim parametrov ako IP, atd... V ASUS logoch vidim:
2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link down.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] kernel: Link State: PVC_100 PPPoE down.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] WAN Connection: Fail to connect with some issues.
2020-05-17 07:42:22 [Informational] stop_nat_rules: apply the redirect_rules!
2020-05-17 07:42:24 [Informational] kernel: Link State: Ethernet link up.
Skusal som uz vselico, reset ASUSu do factory defaults, reset ADB atd. Vymenil som aj ethernet kabel medzi nimi za S/FTP CAT7. Nepomohlo. Ak zapojim ASUS priamo na telefonny kabel (bez ADB) vsetko ide spolahlivo (samozrejme okrem telefonu). Tak isto ziadne vypadky aj s ADB napr. pocas noci ked Net nepouzivam. Akonahle ho vytazim (spustim napr. Speedtest) po par razoch to ide dolu. Na technickej infolinke v danom case rozpady na sieti nevidia. Vsetky kontrolky na ADB vtedy svietia ako maju.
Skusal som experimentovat s nastaveniami ASUSu vo WAN a to:
Internet Detection: PPP Echo
PPP Echo Interval: 6
PPP Echo Max Failures: 10
Ak PPP Echo vypnem, nepomoze. Ak ale zmenim default hodnotu PPP Echo Interval z 6 na 1, tak vyzera ze ano (aspon zatial). Znamena to potom ze ASUS posiela kazdu 1s LCP Echo-request na peer.
Stretol sa niekto s tymto problemom? Zmena intervalu z 6 na 1 zrejme sposobi vacsi traffic na linke, moze to mat negativne nasledky? Viete mi poradit nieco lepsie? A hlavne preco u mna dochadza nahodne k tym padom linky: Ethernet link down a hlavne pri zatazi? Router nie je novy, mam ho par rokov, pouzivali sme ho do minuleho tyzdna (do prepnutia ADSL -> VDSL) ako ADSL router a fungoval spolahlivo. Je problem v ADB alebo v ASUSe?
Vdaka.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach